LAN PARTH

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• stanwa11
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-05-2024
Hallo tweakers,

Ik en een vriend van mij hebben het idee om een lan party te organiseren van ongeveer 50 tot 100 man vlakbij Rotterdam.
we willen alleen weten of daar interesse in is want het is zonde om dat te organiseren en er komt niemand...

Ik hoor graag van jullie!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of er interesse is in een lanparty dat ligt er maar net aan wat je te bieden hebt, en wat het kost.

Heb je al een locatie, netwerk, tafels, stoelen, crewleden en vrijwilligers?
Zo niet, begin dat eerst eens goed te regelen. Ik heb al talloze ideeen voor nieuwe LAN's voorbij zien komen, maar stuk voor stuk falen ze, omdat de organisatie ervan nogal wordt overschat.

Verwijderd

als het een grote en goed georganiseerde lan party wordt dan wil ik wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stanwa11
@terwdan hebben nog niks, maar dat heeft ook geen zin als je niet weet of er interesse in is! Dus vandaar dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Begin dan klein, met enkele vrienden in een jeugdhuis ofzo en bouw dan op naar iets groters.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 19:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Nou.. je maakt me in elk geval al rete enthousiast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 15:52

BaRF

bijna kerst

Probleem is dat je in een cirkel zit he :) Zonder concrete planning komt er niemand, maar als er niemand komt kun je ook nergens op rekenen... Ik zou zoals gezegd eerst eens bv 20 man zien te regelen en daar een lan voor bouwen. Die zorgen dan samen de volgende keer voor nog meer aanmeldingen en dan wordt het een sneeuwbal effect - maar inderdaad, zoals DE hierboven al hint: het mag wel wat uitnodigender gebracht worden :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stanwa11
Hahaha das wel waar ja :D maar het is puur om te kijken of er mensen zijn die willen komen zoja hoeveel ongeveer dan kunnen we gaan plannen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er lijkt geen werk te zijn gestoken in het idee en dat is wel iets wat wij vragen van de gebruikers hier op gathering of tweakers. Zelfs een simpele zoekopdracht op Gathering of Tweakers had je al een beter idee kunnen geven. Daarom gaat het topic nu op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.