Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zelf toetsenbord samensetellen??

Pagina: 1
Acties:

• BobbyP
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-08 18:00
Hee tweakerts!!

Voor mijn werk heb ik een laptop in de werkplaats staan waar ik op afstand commandos op moet geven. Eigenlijk altijd de enter, f12, f14 of de esc.

Nou vroeg ik mij af! Weten jullie of er een mogelijkheid is om een soort kastje te creeren via bluetooth of een lange usb kabel, zodat ik niet met een draadloos toetsenbord hoef te werken?

Hier is namenlijk totaal geen ruimte voor!

Alvast super bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Bobby

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
Via bluetooth maar het mag niet draadloos zijn?

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 06:59
Ik denk dat de ts het gebruik van een volledig toetsenbord niet ziet zitten.

Een kastje maken kan wel met vier knoppen en een donor keyboard het is simpel gezegd een kwestie van de knoppen aansluiten op het printplaatje van het keyboard in plaats van de doorzichtige vellen die er in zitten. Welke aansluitingen je moet hebben kan je achterhalen door de banen te volgen op de sheets.

Hier een linkje naar een simpel voorbeeld welke alleen F1 doet. http://m.instructables.co...oard-Hack/step2/What-How/

[ Voor 14% gewijzigd door Zanbee op 12-02-2015 23:43 . Reden: Voorbeeld toegevoegd ]

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

• BobbyP
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-08 18:00
Inderdaat het gaat om de ruimte die er niet is!

Ben metteen aan de slag gegaan en een oud toetsenbord uit elkaar gehaald. Nu even kijken hoe we de schakelaars aan gaan sluiten en dan is t alweer klaar!!

Bedankt voor het linkje!!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:36
Je kunt programmeerbare toetsenbordjes kopen.
http://www.fentek-ind.com/gen_keypads.htm#kpp6u

Tevens kun je een afstandsbediening o.i.d. (zelf een game controller) met een key remapping tool helemaal naar wens stellen.

KeyTweak bijvoorbeeld.