Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Dali Zensor 1+sub, welke receiver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in een set nieuw geluid voor aan mijn TV. Na een luistersessie in de hifi-zaak en het lezen van recensies (en vanwege het uiterlijk) wil ik gaan voor 2x Dali Zensor 1 boxen met Dali subwoofer.
Een belangrijke eis is dat ik via mijn PC (hdmi kabel) ook muziek wil afspelen op deze boxen, vandaar dat ik een receiver erbij wil (ipv een versterker, anders moet ik steeds mijn tv aanzetten om muziek te luisteren). Nou wil ik graag een receiver van ca. € 400-500, die het beste uit de luidsprekers en de sub haalt. Ook is met een receiver eventuele latere uitbreiding mogelijk.

Ik zat zelf te denken aan het volgende:

YAMAHA RXS600

Mede ook vanwege de kleine omvang (past precies in mijn meubel).

Is dit wat of is dit te zwaar/licht voor deze boxen?. heeft iemand nog tips voor receivers die goed passen bij deze luidsprekers?

Alvast bedankt

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Die boekenplankspeakers kunnen door elke beetje fatsoenlijke receiver wel worden aangestuurd dus wat dat betreft hoef je je daar niet druk om te maken.

Als je op zoek bent naar een receiver met een beperkte hoogte kun je ook kijken naar enkele modellen van Pioneer VSX-S510 of Marantz NR1605 of NR1504.