Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede laptop beneden 500 euro gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn oude laptop heeft het na 7 jaar nu toch echt begeven en heb dus een nieuwe nodig! Er zijn echter zoveel merken en modellen met zoveel eigenschappen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie... Kan iemand mij helpen???

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk internetten (e-mail, facebook, internetwinkelen, etc.), (youtube) video's bekijken, foto's en muziek opslaan en er moet ruimte zijn voor een (simpel) muziekbewerkings programma als bijv. Magix. Alleen voor thuis gebruik.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan maximaal 500 euro uitgeven, maar liever iets minder...

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast een koptelefoon aansluiting ook een microfoon aansluiting.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel en duurzaam.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

Het is verplicht om met een eigen voorstel te komen, lees punt 4 van het DAA beleid.

Daarnaast is je topic verkeerd geplaatst maar daar kun je niks aan doen. Een moderator komt met zn takelwagen langs om het te verplaatsen...

Neem een kijkje in de procewatch zou ik zeggen.

Succes!

Oja, als je een voorstel hebt gedaan, kunnen wij daarop in de details gaan en heb je binnen een paar dagen de beste laptop voor je budget :)

[ Voor 19% gewijzigd door pwillemske op 12-02-2015 22:07 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Voor laptops hebben we een apart forumgedeelte, Laptop Aankoopadvies. Het is echter wel de bedoeling dat je zelf met een aantal modellen komt.

Je eisen zijn vrij recht-toe, recht-aan. Ga eens los met die filters in de PriceWatch. Succes!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59