Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zipperman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 19-05 13:08
Hallo allen,

Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Lumia 535, helaas is er een heel groot probleem, de Wi-Fi werkt niet!
We gebruiken thuis twee routers, een voor boven en een voor beneden, met mijn Android smartphone werkt de Wi-Fi vlekkeloos, maar mijn Lumia 535 geeft een volle verbinding aan maar webpagina's, en dergelijke geven aan dat er geen internet is.
Na wat Googelen heb ik gelezen dat er reboot zou horen te helpen, helaas is dit niet van toepassig op mijn toestel, ook een update zou helpen maar zonder internet kan ik moeilijk een update downloaden.

Trouwens werkte de Wi-Fi wel, maar na een uurtje (ongeveer) begon het problemen te geven.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want dit is nogal frustrerend.

Groet,
Lorenzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wifi1
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 01-05-2015
WIFI probleem
toestel 3 maanden oud lumia 535
wifi zeer slecht,werkt pas op 3 meter van de router
signaal in gehele huis is maximaal
andere app werken goed op de wifi
op internet lees ik veel over dit probleem ,dus fabrieksfout
kan hem niet gebruiken
opsturen heeft geen zin zegt de winkel ,want hij doet het zeggen ze ( ja naast de router )

contact formulier microsoft ingevuld ,ma\r er komt geen reactie

gebeld naar Microsoft en zeggen er is geen techn ondersteuning en geen informatie of ander model hetzelfde probleem heeft
zoek het maar uit !!!!!!!!!!!!!

sorry WAARDELOOS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-05 20:18
is dat bij veel lumia 535 een probleem wil er graag een kopen aan de einde van de maand maar met deze problemen neem ik liever een 635 of valt dit mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wifi1
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 01-05-2015
ik weet het helaas niet
ik zoek ook een ander ,denk zelf aan de 640 LTE

als je bij kijkshop koopt kan je hem 2 weken proberen
zijn de problemen hetzelfde dan breng je terug
overweeg dit zelf ook

Acties:
  • 0Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-05 20:18
even weer terugkomend op het probleem lijkt me dit meer aan de software te liggen. dit moet waarschijnlijk opgelost worden met een update. ( ik kan het mis hebben) :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:01
Ik heb zelf een 535, geen problemen met Wifi.

Lumia's 930, 950 en 950XL iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:05
Toevallig donderdag nog in het 630 topic gepost. Hier ook sinds kort problemen met wifi met een nokia 630 (maandje of 3 oud). Telefoon weigert te verbinden met bekende routers wanneer deze buiten het bereik hiervan is geweest. Verbinden lukt pas weer nadat de telefoon is gereboot en gegevens van het betreffende wifi netwerk zijn verwijderd/vergeten.
Kut met peren en enorm zonde want voor de prijs is het een briljante smartphone.

leecher wijzigde deze reactie 03-05-2015 00:10 (15%)

• j_v_e
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 23-05 17:53
Ik heb een lumia 950 en deze verbreekt steeds de wifi tot je de telefoon aan en uit zet dan heb je weer wifi waardeloos !!!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-05 16:30

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
j_v_e schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:09:
Ik heb een lumia 950 en deze verbreekt steeds de wifi tot je de telefoon aan en uit zet dan heb je weer wifi waardeloos !!!
De Lumia 535 en 950 zijn twee verschillende telefoons dus niet vergelijkbaar met elkaar. Verder kick je een heel oud topic en dat is niet toegestaan. Heb je problemen met de 950 en wil je die opgelost hebben, open dan even een nieuw topic, geef daar echter wel iets meer aan dan 'het werkt niet'.

Hier gaat in ieder geval een slotje op.

rens-br wijzigde deze reactie 21-06-2016 15:21 (5%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True