Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie.

Pagina: 1
Acties:

• est-1913
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-03-2021
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en daar kan ik jullie hulp en ervaring zeker mee gebruiken. Hier mijn voorkeuren:

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop meenemen naar mijn opleiding. Een schermdiagonaal van 13, 14 of 15 inch lijkt mij goed. De laptop moet geschikt zijn voor tekstverwerken, excel en surfen en andere programma's voor basisgebruik. Ik ben op zoek naar een laptop met een fatsoenlijke accuduur en een ligt gewicht (<2kg). Snelle opstarttijd (SSD/Ultrabook) zou zeker handig zijn. Ook een mooi beeldscherm zou handig zijn, omdat ik graag films en series kijk.

Wat is je budget?
Rond de €300,- tot €600,-.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan de laptop minstens vier keer per week mee te nemen in een boekentas (o.a. in de trein).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Windows lijkt me het meest voor de hand liggend, maar ik ben ook geïnteresseerd in een Chromebook. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen met laptops van het merk Lenovo.

Ik heb zelf aantal opties geselecteerd:Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen over/met deze laptops. Ik ben nog benieuwder naar andere geschikte laptops die jullie mij kunnen aanraden.

Alvast bedankt! :)

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wat denk je van deze pricewatch: Acer Aspire V3-371-39JC ?

• est-1913
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-03-2021
Deze laptop lijkt me een serieuze optie. Ideaal voor mijn wensen. Bedankt voor je toevoeging!