Toon posts:

Geen 2e beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik probeer een 2e beeldscherm op mijn hd5450 aan te sluiten paar maanden geleden werkte dat perfect maar als ik nu mijn 2e scherm aansluit valt mijn beeld op mijn 1e scherm uit en als ik hem weer uit die 2e haal dan werkt de 1e weer wel dus kort gezegt ze werken allebij maar niet tegelijk?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Alright, welke schermen hebben we het over, om daar maar eens mee te beginnen. En hoe heb je ze aangesloten.

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Welk OS draai je? Indien Windows probeer als ze allebei aangesloten zijn of windowstoets+p werkt als je het op uitbreiden zet.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gok dat je gewoon Windows gebruikt. In dat geval de windowstoets+P drukken en dan uitbreiden selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat mijn vga van me videokaart kapot is want ze doen het allebij op DVI maar degene die op Vga is aangesloten is doet het dan niet

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

Koop gewoon een goedkoop HDMI>DVI-D blokje, valt sowieso al te preferen. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• fm77
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:55:
Ik denk dat mijn vga van me videokaart kapot is want ze doen het allebij op DVI maar degene die op Vga is aangesloten is doet het dan niet
Ik haal uit je post dat hij het niet doet als je ze beide aansluit. Doet hij het wel op alleen je vga poort? In dat geval is hij niet kapot, en zal je je 2e scherm op je 2e dvi poort moeten aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn DVI doet het mijn hdmi is slechte kwaliteit ljikt op ps2 kwaliteit op een Hd tv en mijn vga geeft geen beeld maar vanmiddag gaf vga nog wel beeld

• fm77
  • Niet online
Video poorten gaan over het algemeen niet zomaar kapot. Dus je kan er vanuit gaan dat alles nog werkt, en het puur met instellingen te maken heeft. Maar zonder verdere informatie wordt het erg lastig je te helpen.

Dus om nog maar de eerste reactie te herhalen: Om wat voor schermen gaat het?
Wat voor videokaart gebruik je? Welk OS? Welke aansluitingen hebben de monitoren, en hoe wil je het precies aansluiten?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:17:
Mijn DVI doet het mijn hdmi is slechte kwaliteit ljikt op ps2 kwaliteit op een Hd tv en mijn vga geeft geen beeld maar vanmiddag gaf vga nog wel beeld
HDMI is qua beeldsignaal gelijk aan DVI-D dus de fout zit hem in AMD's under/overscale rotzooi. Kan je in de drivers aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 1e scherm is een MTlogic 1360x768 met vga hdmi en mijn 2e scherm is een Ilyama van 1024x768 met vga Mijn GPU heeft VGA DVI en hdmi erg onbekende merken denk ik

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 22:02 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Je zegt eerder dat beide schermen over DVI beschikken?

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:03:
Je zegt eerder dat beide schermen over DVI beschikken?
Ik bedoelde daarmee dat ze allebij op de dvi van mij gpu werkte maar daar is er maar 1 van en hdmi is hele slechte kwaliteit waarom weet ik niet en de vga werkt oppeens niet meer

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Niet alleen je HDMI is van slechte kwaliteit....

HD5450's kunnen prima 3 schermen aansturen, maar, vaak is dat 2x digitaal en 1x analoog, dus 1 over HDMI, 1 over DVI en 1 over VGA.

Als ik je goed volg, zijn het allebei VGA schermen, die dmv een verloopje op DVI aangesloten kunnen worden, dus volgens mij moet het werken als je de ene via een verloopje op je DVI-I aansluit, en de andere op je VGA.

Een HDMI-DVI-VGA verloop zal niet werken, want HDMI is louter digitaal.

Worden allebei je schermen überhaubt herkend door Windows/CCC? En kijk eens hoe de instellingen staan. je hebt ook een instelling dat het ene scherm uitgaat en er dus alleen beeld op scherm 1 of 2 is.

People as things, that’s where it starts.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

2 schermen is zonder Displayport bij de HD5k serie de max. Kan de TS nu eens fatsoenlijk aangeven welke schermen hij heeft? De info spreekt zichzelf tegen qua aansluitingen...

Pagina: 1