Acer G247HYU 1440p Monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Gebruiker_244
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Aangezien de Dell U2515h nog niet beschikbaar is en het misschien nog wel een tijdje kan duren, was ik aan het kijken naar een andere 1440p monitor. Toen kwam ik in de pricewatch deze monitor van Acer tegen: pricewatch: Acer G Series G247HYU Zwart

Nou vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft gehad met deze monitor of andere IPS panelen van Acer, en vind je dat deze goed is of zou ik toch maar beter kunnen wachten op de Dell?

Edit: Bij het verder zoeken ben ik ook nog deze tegengekomen: pricewatch: Asus VX24AH Zwart

[ Voor 14% gewijzigd door Gebruiker_244 op 12-02-2015 19:55 ]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij Redcoon heb ik de U2515H eergisteren besteld en vandaag binnen gekregen... Is er dus (nog) wel.

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:31
Ik had deze twee ook gezien en ga toch wachten op de Dell, de Dell heeft een prima tussenmaatje. Ook heeft Dell geen instapscherm maar een echt degelijk scherm, kijk maar naar de reviews van de U2515H. De Acer monitor is juist echt een instapmonitor, hetzelfde geldt voor de Asus. Als ik naar de specificaties kijk vermoed ik dat er misschien zelfs dezelfde panelen inzitten. Ik zou nog even wachten of hem bij Redcoon bestellen anders!