vervangen of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• rudolf52
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik zoek een vervanger voor mijn processor.
Ik heb nu AMD Phenom II 1100t 3,3. De vraag is of ik met een andere processor winst behaal. Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor gamen COD en Battlefield.

Budget is niet echt een probleem

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

Wat belangrijk is om te weten, is je hele systeem. Je kan niet zomaar een zwaardere processor op je mobo zetten en je voeding is ook erg belangrijk (zal niet zo heel veel uitmaken hoor, maar merk en type is belangrijk + wattage).

En wat heb je zelf al gevonden??

Succes!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:52

Thomg

Aww yiss

Als je er een redelijke koeler op hebt moet overklokken al aanzienlijk helpen.

Voor de rest, ^

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:06
Wat zijn op het moment je prestaties en derest van je systeem?

Een I5 is denk ik wel een goede upgrade.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
3L3ktr1k schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:15:
Wat zijn op het moment je prestaties en derest van je systeem?

Een I5 is denk ik wel een goede upgrade.
Een i5 op zijn bordje gaat 'm nie worden, maar ben wel met je eens dat dat eigenlijk wel de beste upgrade is die je kan doen. Alleen het is aan TS welk systeem hij nu heeft en wat hij ermee doet, want dat is natuurlijk het belangrijkste. Misschien is het helemaal niet nodig....wie weet :X

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:07

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Meetbare winst? Sure, dat wel. Merkbaar? Dat hangt van de rest van je specs af. Een SSD voegt meestal meer toe qua snelheid (laadtijden), en voor actiespellen wil je GPU nog wel eens de beperkende factor zijn, zeker op hogere resoluties. We hebben dus meer info nodig voor we iets zinnigs kunnen zeggen.

Let op dat je vermoedelijk je hele systeem dan mag omgooien, nieuwe processor, nieuwe mammaplank...

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

BF4 en Hardline gaan prima op die cpu, ik gebruik hem nog, en samen met mijn R9 290 haal ik gewoon 60fps op 1440p ultra in Hardline.

Een overklok erop is altijd leuk, maar wel met het juiste mobo.

Overigens is iig voor BF een SSD ook wel zeer prettig.

People as things, that’s where it starts.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste rudolph,
een post van slechts één regel is per definitie geen goede topicopening. Neem eens de Het algemeen beleid #quickstart en het CAA beleid door.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Houd hierbij de getoonde layout aan en kom zelf al met mogelijke verbeteringen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.