Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29
Ik zoek een?
Low budget 40-42" tv

Wat is je budget?
300-400 EUR

Wat heb je zelf al gevonden?
Sharp LC-42LD264E
LG 42LB561V
Panasonic TX-42AS600EW

Welke vragen heb je hier nog over?
3D of Smart geef ik niet zo heel veel om, smart is leuk om erbij te hebben mits het Netflix heeft. Daarbuiten geef ik ook niets om de snelheid van de smart opties.

Ik heb zelf een van deze tv's in gedachten. Mocht er een betere zijn voor dezelfde price range hoor ik het graag! Buiten dat kan ik ook niet kiezen tussen de drie.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je niet al te veel wil betalen maar toch een goede tv wil hebben, zou ik absoluut de AS640 van Panasonic overwegen.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29
Ik zal binnenkort ergens even moeten gaan kijken om te vergelijken. Mijn vorige was een low budget LG, waar ik veel plezier van gehad heb. De AS640 zal ik in me achterhoofd houden thanks!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Van de drie zou ik voor de Panasonic gaan, daar ben ik iig nog een redelijke goede review van tegengekomen op Flatpanels (al weet ik niet meer welke maat ze precies hadden gereviewd, vlgns mij de 50").

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 13-02-2015 22:23 ]