Anoniem: 656590

Topicstarter
Hallo,

Mijn Samsung Galaxy S3 blijft maar opnieuw opstarten. Ik heb er niks geks mee gedaan. Twee weken geleden was ie alleen gevallen en toen zat er een barst in, maar verder niks. Ik heb me mobiel nog niet upgedate, want ik krijg hem niet meer aan. Verder heb ik al twee accu's. Heeft iemand een tip voor mij?

Groetjes,
Mariska.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 10:55

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Het lijkt me heel relevant om in dit geval even te vermelden om welke telefoon het gaat...

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Anoniem: 656590 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:31:
Hallo,

Mijn mobiel blijft maar opnieuw opstarten. Ik heb er niks geks mee gedaan. Twee weken geleden was ie alleen gevallen en toen zat er een barst in, maar verder niks. Ik heb me mobiel nog niet upgedate, want ik krijg hem niet meer aan. Verder heb ik al twee accu's. Heeft iemand een tip voor mij?

Groetjes,
Mariska.
Oh, alleen maar laten vallen met barst en verder niks?
Ik zou een nieuwe kopen.

Topicstarter
Uhm ja alleen laten vallen. Maar daarna deed hij het een week nog en ik heb er verder niks geks mee gedaan, dus of het daaraan ligt betwijfel ik.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-04 22:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anoniem: 656590 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:33:
Uhm ja alleen laten vallen. Maar daarna deed hij het een week nog en ik heb er verder niks geks mee gedaan, dus of het daaraan ligt betwijfel ik.
Ik denk dat het daar toch wel mee te maken heeft. Valschade hoeft niet direct gevolgen te hebben, heeft de ervaring mij geleerd.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Topicstarter
Maar het zou toch ook aan de accu kunnen liggen? Wat kan ik het beste doen?

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Het zou inderdaad ook aan de accu kunnen liggen. Dit kan ana heel veel dingen liggen. Heb je nog een andere oplader in huis? Misschien zijn beide batterijen leeg en is je lader kapot?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:35

DarkSide

theres no place like ::1

Kom je er wel in, en reboot ie dan. Of kan je helemaal niet werken omdat je niet eens in je telefoon komt?
Zou proberen om hem op te starten in een recovery mode. Daar kan je meestal wat cache e.d schonen.
Of opstarten zonder accu maar aan het lichtnet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Topicstarter
Ik kom er helemaal niet meer in hij blijft hangen op het beginscherm wat ik daarboven al zei. Alleen ik wil mijn foto's graag wel behouden kan die recovery mode dat aan?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer het eens? Een beetje meer eigen initiatief aub :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:35

DarkSide

theres no place like ::1

zolang je geen factory reset uitvoert. zullen je foto;s behouden blijven.
Gaat er om dat je de Dalvik Cache kunt cleanen. Soms kan dat helpen.
Ook kan je kijken of je in recovery mode alsnog USB kunt aanspreken om zo je foto's veilig te stellen.
Dit kan vaak wel als je geroot bent of een Custom Recovery hebt.
Soms kan dat ook als je al over de juiste drives in window beschikt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Topicstarter
hartstikke bedankt ik heb nog een vraagje als je een update doet gaan je foto's dan weg?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 08:15
wat je kan proberen:

Volume knop omhoog
Home button
Power

kijk of je in dat menu komt. Doe daar een Delete cache. Als het goed is raak je niks kwijt. klinkt raar, maar heeft mijn S2 al meerdere keren gered.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
als je de cache delete raak je inderdaad niks kwijt, maar als dat niet werkt dan zal je toch een factory reset moeten doen (vanuit recovery). Dan ben je in ieder geval je apps kwijt en soms ook media.

(er zijn hele makkelijke gratis automatische cloud backup oplossingen voor foto's, niet handig om geen backup te hebben van zaken waar je aan gehecht bent)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1095889

[quote]DarkSide schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:37:
Kom je er wel in, en reboot ie dan. Of kan je helemaal niet werken omdat je niet eens in je telefoon komt?
Zou proberen om hem op te starten in een recovery mode. Daar kan je meestal wat cache e.d schonen.
[/quote

Hoe start je hem dan in een recovery mode
Ik heb het zelfde probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-04 23:04
Anoniem: 1095889 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:08:
[quote]DarkSide schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:37:
[/quote

Serieus? Een topic van 3 jaar oud heropenen om een vraag te stellen die je binnen 1 seconde (0,45 om preciest te zijn: About 4.560.000 results (0,45 seconds)) op internet had kunnen vinden?
https://www.google.nl/sea...de&oq=samsung+s3+recovery

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 1095889 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:08:
Welkom op Tweakers.

Het kicken en kapen (overnemen van iemand anders zijn topic) is niet toegestaan. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat de regeltjes zijn en maak dan even een nieuw topic aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.