Ik zoek een voeding voor de ASrock C2750D4I?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een voeding voor een zelfbouw nas waar ik ook mee kan experimenteren met virtualisatie technieken en ZFS. Liefst moet hij voor een flink aantal jaar mee kunnen.
Ik zie dat dit mobo vaak in combi met deze PSU gebruikt wordt maar ik vind 300W wel erg veel.
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16817256097
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Overigens is een deel van de setup te bekijken in de wenslijst VM server op mn profiel.
Ik zoek vooral een goede prijs kwaliteitsverhouding. Belangrijk is dat de NAS op mijn slaapkamer komt te staan dus een stille koeler heeft de voorkeur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur voor een specifiek merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
NAS voor in de slaapkamer, moet fatsoenlijk VM's kunnen draaien.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een voeding voor een zelfbouw nas waar ik ook mee kan experimenteren met virtualisatie technieken en ZFS. Liefst moet hij voor een flink aantal jaar mee kunnen.
Ik zie dat dit mobo vaak in combi met deze PSU gebruikt wordt maar ik vind 300W wel erg veel.
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16817256097
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Overigens is een deel van de setup te bekijken in de wenslijst VM server op mn profiel.
Ik zoek vooral een goede prijs kwaliteitsverhouding. Belangrijk is dat de NAS op mijn slaapkamer komt te staan dus een stille koeler heeft de voorkeur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur voor een specifiek merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
NAS voor in de slaapkamer, moet fatsoenlijk VM's kunnen draaien.
[ Voor 3% gewijzigd door VSB op 12-02-2015 14:51 ]