Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wifi router met externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:

• Unito
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 19:27
Beste tweakers,
Ik wil een nieuwe wifirouter kopen en daarop een externe harde schijf aansluiten.
Nu wordt het me niet helemaal duidelijk of je alleen externe harde schijven met voeding kan aansluiten (de 3,5 inch schijven) of ook externe harde schijven die stroom krijgen van de usb voeding (de 2,5 inch) kan aansluiten.
Weet iemand hoe dit zit voor de WRT1900AC of de Netgear Nighthawk AC 1900 of bij wifirouters in het algemeen?
Heb aardig gegoogled en gekeken op de websites van fabrikanten. Het antwoord niet gevonden dus mijn hoop is nu gevestigd op de tweakercommunity :-)!

Verwijderd

Heb zelf de pricewatch: Asus RT-AC87U . Heb het net even geprobeerd en hij krijgt gewoon stroom via de USB. Ik weet niet hoe het zit met de routers die je hierboven vermeld.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

Ik zal m'n R7000 eens testen vanavond. Overigens wil je dan wel je HDD formateren in een Linux filesystem, volgens mij ext4. Kan factor 2 a 3 uitmaken in performance.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Unito
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 19:27
Dank voor jullie reacties. @ , goed om te lezen dat het bij jou werkt.
@ JT, dit wist ik niet. Wat een verschil! Ik ben wel benieuwd of het bij werkt op de r7000. Ik denk nl dat ik die ook ga kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:52 ]