Ik zoek een?
Telefoon voor mijn vriendin. Momenteel heeft ze een Windows Phone en al enkele smartphones op het oog. Enkel zitten deze rond de 330 tot 380 euro wat ze te duur vind. Rond de 250 vind ze de Desire 816 interessant, maar die is weer niet megasnel of toekomstbestendig volgens mij....
Wat is je budget?
~200 euro. Iets meer voor veel beter kan natuurlijk, maar minder betalen is nooit erg.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op volgorde van belangrijk....
4G, zit toch niet in haar abbo, en ze wil er niet extra voor betalen
Ik ben zelf niet te lui om met ROM's te prutsen trouwens.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in het China Phone topic gekeken naar de laatste berichten en daar kwamen de volgende opties wel positief in naar voren:
Telefoon voor mijn vriendin. Momenteel heeft ze een Windows Phone en al enkele smartphones op het oog. Enkel zitten deze rond de 330 tot 380 euro wat ze te duur vind. Rond de 250 vind ze de Desire 816 interessant, maar die is weer niet megasnel of toekomstbestendig volgens mij....
Wat is je budget?
~200 euro. Iets meer voor veel beter kan natuurlijk, maar minder betalen is nooit erg.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op volgorde van belangrijk....
- 5-5,5" scherm.
- Play store (gaat haar om de apps).
- Vloeiend gebruiken van social media, normale apps (geen high-tech games).
- Goede camera bij minder licht (voor zover mogelijk in dit budget).
- Metalen body vind ze wel mooi, al is plastic geen ramp.
- Frontcam van meer dan 2mp is een pré. (meer voor mij, fotoboeken maken met fotos van 1mp is toch niet echt ideaal
)
- In het Nederlands in te stellen is een pré.
4G, zit toch niet in haar abbo, en ze wil er niet extra voor betalen
Ik ben zelf niet te lui om met ROM's te prutsen trouwens.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in het China Phone topic gekeken naar de laatste berichten en daar kwamen de volgende opties wel positief in naar voren:
- Jiayu S3
- MEIZU m1 note
- ZTE Nubia Z5s (5", maar snapdragon)
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 12-02-2015 11:50 ]