CNC frezer omgeving Den Haag

Pagina: 1
Acties:
  • 818 views

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 11:16
Hallo GoT,

Voor een case build ben ik op zoek naar iemand die goedkoop wat panelen uit een MDF plaat kan frezen. Dit omdat met de hand niet zo netjes lukt..

Is er iemand in de omgeving Den Haag die dit voor mij kan doen? Materialen kan ik zelf aanleveren.

Greetz,
Kalekat

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 17:53
Zelf heb ik geen freesbank laat staan voldoende ervaring om deze goed te bedienen. Laatst zag ik wel dit langs komen http://www.fablabdenhaag.nl/. Je zou een mailtje kunnen sturen met de vraag hoeveel het gaat kosten om de panelen te (laten) frezen.

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik zou zeggen post je vraag eens in het "gevraagd" gedeelte op cnczone.nl

• kalekat
Batino schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:13:
Zelf heb ik geen freesbank laat staan voldoende ervaring om deze goed te bedienen. Laatst zag ik wel dit langs komen http://www.fablabdenhaag.nl/. Je zou een mailtje kunnen sturen met de vraag hoeveel het gaat kosten om de panelen te (laten) frezen.
Ik heb inderdaad even gekeken naar hoe het werkt daar. Het liefste heb ik gewoon iemand die terwijl ik erbij sta (ik vind het ook heel interresant) dat ding kan frezen. (een hobbyist ofzo)
floriske.nl schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:31:
Ik zou zeggen post je vraag eens in het "gevraagd" gedeelte op cnczone.nl
Zal ik inderdaad ff doen. Misschien is er daar een hobbyist die me kan helpen.

De panelen zijn niet heel groot ofzo. Max 300mm x 300mm.

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 16:14

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Met een boormachine, decoupeerzaag en vijlen+geleiders ben je een stuk goedkoper en voldaner uit :-)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

• kalekat
Sjoerdfoto schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:25:
Met een boormachine, decoupeerzaag en vijlen+geleiders ben je een stuk goedkoper en voldaner uit :-)
Heb ik geprobeerd. Dit gaf uiteindelijk niet het gewenste resultaat en heb ik dus ook gelijk uit mijn hoofd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Helaas, dit soort vraag en aanbod achtige zaken behandelen we niet op het forum. Wat je wel kunt doen is een advertentie plaatsen in ons diensten gedeelte van vraag en aanbod. Daarnaast zijn er ook wat casemodders die kunnen frezen. En er bestaan natuurlijk talloze bedrijven die het doen. En die zijn prima te vinden via bedrijvengids of Google.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.