Toon posts:

alternatief z97 mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Moederbord z97

Wat is je budget?
90€

[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeure
Liefst asus of gwn een betrouwbare merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Crossfire compatibility, atx, en niet te duur.

Mijn keuze was de gigabyte z97p d3. Maar ik weet niet of deze mobo goed is.

Welke zou ik nemen?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat is er mis met je huidige Z97 moederbord? Wil je een bestaande plank vervangen, of is dit onderdeel van iets groters (en zoja: deel dat met ons...). Vanwaar de wens voor crossfire compatibiliteit, wat ga je er mee doen? Vanwaar denk je dat die gigabyte plank slecht is? Reviews? Het is even geleden dat ik zelf de componenten markt op ben gegaan (zit met zo'n schijnbaar eeuwig technisch relevante 2600k die maar niet dood gaat), maar Gigabyte was juist altijd van de goede componenten!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Als je gaat overklokken, is een z97p d3 niet echt aan te raden. Spaar dan liever wat meer doo voor een fatsoenlijk bord (mits je gaat overklokken). Waarom wil je per se z97?? Noem de rest van je systeem....dan kunnen wij weer iets

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier ontbreekt zoveel context dat fatsoenlijk advies niet mogelijk is. Wil je deze vraag beantwoord krijgen zul je eerst zelf reviews moeten lezen. Kom je er dan niet uit, open een nieuw topic maar geef dan gelijk aan hoe de rest van je systeem eruit ziet, wat je ermee wil gaan doen en waarom bepaalde moederborden je aanstaan of niet.

Succes!

Dit topic is gesloten.