Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
huh?? lol @ vga kaart?Op donderdag 14 juni 2001 20:53 schreef thedolf het volgende:
Ik heb al een BX bordje, 256mb sdram 9 gieg 7200rpm en een 2mb isa videokaart
Nu nog een processor. Ik kan voor zeer weinig een P3 533 kopen. Maar ik vraag me af of dat een celly op dat gebied niet een stuk beter presteert aangezien ik een celly kan overclocken en die P3 533 niet meer.
De pc is dus bedoelt voor divx, mp3 en
Gezocht!
Router
en ISA?? nuh, komt niet goed
Ik zou gewoon een 4 of 8Mb AGP kaartje op de kop tikken, al dan niet 2e hands, dat werkt stukken beter..
Dat ga je niet redden, steek er dan gewoon een TNT2 PCI in ofzo.Op donderdag 14 juni 2001 20:58 schreef thedolf het volgende:
Ik weet niet of dat genoeg is voor divx. Vandaar in het vet
En de processor?
Gezocht!
Router
Maar met mijn mobo kan ik hem nooit op 533 laten draaien. AGP gaat dan raar doen.Op donderdag 14 juni 2001 21:12 schreef smvs het volgende:
gewoon die p3 doen. celeron is voor zwervers. ik heb het helemaal gehad met celeron. troep is het.
Gezocht!
Router
Verwijderd
De AGP bus komt idd op 89mhz te staan maar de meeste videokaarten kunnen dat wel aan (TNT2 dacht ik ook).Op Thursday 14 June 2001 21:28 schreef thedolf het volgende:
[..]
Maar met mijn mobo kan ik hem nooit op 533 laten draaien. AGP gaat dan raar doen.
Gezocht!
Router
Verwijderd
LOL In welke tijd leef jij dan?? AGP uit de tijd???Op vrijdag 15 juni 2001 23:30 schreef visserivo het volgende:
Neem dan gewoon een PCI... Geen ISA of AGP want dat is uit de tijd!
waarom zou AGP niet werken?? ik zou zeggen probeer het gewoon en waarom moet dat ding overclockt worden als het werkt, werkt het toch:?
Verwijderd
Maar ik geef toch meer de voorkeur aan een PCI kaartje.. vind ik persoonlijk beter als een AGPtje of ISAtje..
Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur.
Met divX is een grotere processorsnelheid altijd wel makkelijk... (niet dat 533 en 700 zoveel scheelt, maar als je die Druon overklokt naar 850 (met een coolermaster koelertje van 20 piek, heb ik ook werkt perfect: stressed (
Maar nogmaals: het hangt er wel vanaf hoe goedkoop die P3 is...
[toevoeging]Voor 259 heb je een Pro2A en voor 117 een Duron 700, (Duron 750 = 125)[/toevoeging]
celeron is helemaal geen troep,Op donderdag 14 juni 2001 21:12 schreef smvs het volgende:
gewoon die p3 doen. celeron is voor zwervers. ik heb het helemaal gehad met celeron. troep is het.
neem gewoon de celeron, celeron roelt..!
Verwijderd
Als je nou de vraag had gelezen dan had je gezien dat ik alles al heb buiten de processor.Op zaterdag 16 juni 2001 14:59 schreef B-Force het volgende:
Ik weet niet wat jij goedkoop vindt, maar realiseer je wel dat je voor iets van 350-400 ook al een Duron 700 systeempje hebt...
Met divX is een grotere processorsnelheid altijd wel makkelijk... (niet dat 533 en 700 zoveel scheelt, maar als je die Druon overklokt naar 850 (met een coolermaster koelertje van 20 piek, heb ik ook werkt perfect: stressed () 49 C ) is het wel ff wat verschil)
Maar nogmaals: het hangt er wel vanaf hoe goedkoop die P3 is...
[toevoeging]Voor 259 heb je een Pro2A en voor 117 een Duron 700, (Duron 750 = 125)[/toevoeging]
Gezocht!
Router
Tis maar een BX bordje. De processor loopt al op 133mhz en ik kan geen pci/agp devider instellen dus oc gaat zeer zeker niet.Op zaterdag 16 juni 2001 18:03 schreef insoft het volgende:
Ik zelf zou voor jou die pIII aanraden, die kan je waarschijnlijk wel boven de 600 tillen. Celeron is ook wel leuk, maar toch minder(het kleine broertje). Oja btw. Jammer dat heel dit topic vol staat met flames op een toch wel intelligente vraag.
Gezocht!
Router
Ik heb net voor 50,- een Matrox G200 Milennium op de kop getikt.Op donderdag 14 juni 2001 21:02 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Dat ga je niet redden, steek er dan gewoon een TNT2 PCI in ofzo.
Gezocht!
Router
Er zijn ook p3's die lopen op een FSB van 100 (bv de 800E). Alleen de p3's met een B erachter lopen op een FSB van 133.Op zaterdag 16 juni 2001 19:55 schreef thedolf het volgende:
[..]
Tis maar een BX bordje. De processor loopt al op 133mhz en ik kan geen pci/agp devider instellen dus oc gaat zeer zeker niet.
Even offtopic
Op alternate.nl staat een p3 1gig met een fsb van 100. Bestaat deze eigenlijk wel?
Zoals je al had kunnen lezen heb ik de keuze uit 2 cpu's.Op zondag 17 juni 2001 08:32 schreef Tweakertje het volgende:
[..]
Er zijn ook p3's die lopen op een FSB van 100 (bv de 800E). Alleen de p3's met een B erachter lopen op een FSB van 133.
Even offtopic
Op alternate.nl staat een p3 1gig met een fsb van 100. Bestaat deze eigenlijk wel?
offtopic
Die bestaat niet
Gezocht!
Router