Lenovo Flex 2 - installatie Windows - eerste stappen

Pagina: 1
Acties:

• enci
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-09-2020
Tijdens eerste start van Lenovo Flex 2 laptop wilde ik de stappen doorlopen.
Toen belandde ik op de eerste pagina met de titel "Eerste stappen", daar hoorde ik enkele dingen in te vullen maar per ongeluk door geklikt en daarna kon ik niet meer terug.
Die eerste "Eerste stappen" pagina, hoort dat bij Lenovo of bij Microsoft en hoe kan ik daar weer komen?
Alvast dank

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 22:01
Heb je de pc een naam gegeven en een kleurencombinatie geselecteerd? Of was het misschien deze pagina?

• enci
Nee de pagina hiervoor was het, pagina heette "eerste stappen" geloof ik en misschien was het van Lenovo zelf??

• Logico
In de Windows installatie zit deze pagina voor de pagina die ik hierboven linkte, daarom vroeg ik of je een computernaam had aangeduid. Ben vandaag nog met een Lenovo S540 (dus wel Lenovo maar geen Flex 2) bezig geweest en daar zat volgens mij geen andere pagina meer tussen, sowieso geen specifieke Lenovo pagina.

• enci
Jawel, computernaam en kleur gekozen, maar daarvoor was er nog een pagina en die heette "eerste stappen" geloof ik en ik denk van Lenovo zelf, begint eerst met dat en dan kun je verder met Windows dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
Dan weet ik het ook niet. Desalniettemin, als je functionaliteiten mist of voor je gevoel het zekere voor het onzekere nemen kan je altijd de recovery cd's van Lenovo gebruiken, dan krijg je 'm weer in de originele staat en zie je bij de installatie de betreffende pagina weer terug.
Pagina: 1