Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje met GTA 4. Eigenlijk vind ik het al wonderlijk dat deze game draait op mijn laptop (lenovo 4gb i5 processor) maar in de laagste graphic settings lukt het best aardig. Eén ding stoort me echter: zoals wel meer mensen moet ik de game starten in de laagste settings en kan ik daarna op Auto configure drukken en zo kan ik het op acceptabele manier spelen. Als het spel start is het full screen maar zodra ik op Auto configure druk veranderd dat en opent het in een venster en zie ik dus een stuk van mn bureaublad. Is er een manier om dat te veranderen? Ik heb al een commandline.txt gemaakt met een aantal commando's maar blijkbaar tot nu toe niet de goede. Iemand hier die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En als je ALT+ENTER doet, schakeld de game dan weer naar full screen?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, dan gebeurt er helemaal niks. Wat ik eigenlijk ook vreemd vind. De laagste resolutie die mijn laptop kan is 1024 X 768, daar stel ik m ook op in voor ik start. Maar de game start ook gewoon full screen. (alvast) bedankt voor de hulp trouwens, dat was ik in mijn OP vergeten :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Even simpel, kort door de bocht.. Heb je windowed mode aangevinkt in de settings?

Welke commands heb je verder gebruikt?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 09:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

En heb je het op retail disc of Steam?

Trein?

• Jordyvd
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-02 14:27
En wat heb je in je commandline gezet? -windowed?

Als je de Steamversie hebt, heb je hier misschien nog wat aan:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=761829

[ Voor 57% gewijzigd door Jordyvd op 12-02-2015 13:04 ]

Pagina: 1