Hoi allen,
Als opvolger van mijn Mi2 ben ik op zoek naar een telefoon met Dual SIM die 4G ondersteund. De eis die het echter lastig maakt is dat ik geen bredere telefoon dan 65 mm wil hebben. Veelal betekent dit een maximaal schermformaat van 4,5". Groter mag wel, als de telefoon maar niet te groot wordt... In mijn ogen is 4,5" eigenlijk al groot genoeg. Vond m'n Mi2 al een reus na de ZTE Blade..
Ik zoek een?
Android / MIUI telefoon, liefst minimaal Android 4.4 / MIUI V6
In principe zou Windows ook mogen, maar dual sim toestellen zijn hierbij helemaal dun bezaaid
Eisen: Dual SIM - 4G - niet te breed (ca. 65 mm)
Met deze eisen zou ik volgens mij wel weer een tijdje vooruit moeten kunnen... Evt. updates naar nieuwere OS-versies zijn een pluspunt
Wat is je budget?
Max ca. 200 Euro, maar dat budget hoeft van mij lang niet op
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te bellen... Maar ook beetje surfen, whatsappen, buienradar,licht spelletje. Licht gebruik dus, geen zware games
Wat heb je zelf al gevonden?
Jiayu G4S
Jiayu G5S
Xiaomi Redmi 1S (geen 4G?)
Xiaomi Redmi 2
Infocus M2
Huawei P6 S
Doogee Turbo Mini F1
Welke vragen heb je hier nog over?
Zit er, los van verschil in grootte, verder nog verschil in de G4S en G5S? Bv. bouwkwaliteit? Zijn er ervaringen met de Infocus M2 (zal hier zelf ook nog zoeken)
Als opvolger van mijn Mi2 ben ik op zoek naar een telefoon met Dual SIM die 4G ondersteund. De eis die het echter lastig maakt is dat ik geen bredere telefoon dan 65 mm wil hebben. Veelal betekent dit een maximaal schermformaat van 4,5". Groter mag wel, als de telefoon maar niet te groot wordt... In mijn ogen is 4,5" eigenlijk al groot genoeg. Vond m'n Mi2 al een reus na de ZTE Blade..
Ik zoek een?
Android / MIUI telefoon, liefst minimaal Android 4.4 / MIUI V6
In principe zou Windows ook mogen, maar dual sim toestellen zijn hierbij helemaal dun bezaaid
Eisen: Dual SIM - 4G - niet te breed (ca. 65 mm)
Met deze eisen zou ik volgens mij wel weer een tijdje vooruit moeten kunnen... Evt. updates naar nieuwere OS-versies zijn een pluspunt
Wat is je budget?
Max ca. 200 Euro, maar dat budget hoeft van mij lang niet op
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te bellen... Maar ook beetje surfen, whatsappen, buienradar,licht spelletje. Licht gebruik dus, geen zware games
Wat heb je zelf al gevonden?
Jiayu G4S
Jiayu G5S
Xiaomi Redmi 1S (geen 4G?)
Xiaomi Redmi 2
Infocus M2
Huawei P6 S
Doogee Turbo Mini F1
Welke vragen heb je hier nog over?
Zit er, los van verschil in grootte, verder nog verschil in de G4S en G5S? Bv. bouwkwaliteit? Zijn er ervaringen met de Infocus M2 (zal hier zelf ook nog zoeken)
[ Voor 3% gewijzigd door Stiems4 op 10-03-2015 20:59 . Reden: Typo - Extra telefoons toegevoegd - Keuze beperkt - Huawei toegevoegd ]