Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan een Office 365 te nemen voor mijn laptop. Nu bots ik op de site van Microsoft op het aanbod van de HP Stream 7 met 1 jaar Office365 voor de prijs van 99 euro.

Nu is mijn vraag: Is deze Office365 gebonden aan de HP Stream 7 of kan ik de licentie activeren op mijn laptop?

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 19:17
De licentie kan op zowel een tablet als een pc gelijktijdig geactiveerd worden, weet ik uit ervaring!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 22:16
Ik heb hetzelfde, heb 2 tablets gekocht met 2x office 365 (Welke beide op een PC zijn geactiveerd :)

Verwijderd

Topicstarter
da_PSI schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:54:
Ik heb hetzelfde, heb 2 tablets gekocht met 2x office 365 (Welke beide op een PC zijn geactiveerd :)
Precies wat ik wou weten!! Cool ik bestel er eentje.

Verwijderd

Topicstarter
Om ff het onderste uit de kan te vragen... De 365 is voor zowel een 1 computer als een 1 tablet.

Zien ze de Stream 7 dan als tablet of als computer? Een beetje wat dataSlut zei? Maar dan bedoel ik is de Stream 7 dan de tablet?

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:05:
Om ff het onderste uit de kan te vragen... De 365 is voor zowel een 1 computer als een 1 tablet.

Zien ze de Stream 7 dan als tablet of als computer? Een beetje wat dataSlut zei? Maar dan bedoel ik is de Stream 7 dan de tablet?
Daar durf ik je geen antwoord op te geven. Het lijkt mij dat ze hem als tablet zien, maar als je op de licentie kijkt van de office 365 dan staat daar "Office 365 included with Windows with Bing" - "Not for resale"

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:41
Ik heb de via de stream 7 geregistreerde office 365 geinstalleerd op twee andere machines, een surface en een gewone pc. Dat werkt sowieso. Maar beide staan in mijn account overzicht onder "Computer name" dus het is me een beetje onduidelijk wat als een tablet gezien wordt.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

CopyCatz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:41:
Ik heb de via de stream 7 geregistreerde office 365 geinstalleerd op twee andere machines, een surface en een gewone pc. Dat werkt sowieso. Maar beide staan in mijn account overzicht onder "Computer name" dus het is me een beetje onduidelijk wat als een tablet gezien wordt.
Dit zijn toch de stappen?
- activeren op stream 7
- downloaden en automatische installatie bestanden.

Hoe kan je dan op twee andere machines installeren?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• CopyCatz
Nee, als je klikt op de tile ga je naar de office site om te koppelen aan je account. Er werd bij mij niet meteen iets geïnstalleerd, ik wil ook geen office op de stream. Ben op de andere machines naar office.com gegaan heb daar op install geklikt.

• kevinl

kevinl

Yellow van

CopyCatz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:18:
Nee, als je klikt op de tile ga je naar de office site om te koppelen aan je account. Er werd bij mij niet meteen iets geïnstalleerd, ik wil ook geen office op de stream. Ben op de andere machines naar office.com gegaan heb daar op install geklikt.
Je ging voor mij iets te snel door de bocht.

Je klikt op de tile (van de stream) naar de office site. Je office is dan gekoppeld aan je account neem ik aan.

Daarna ging je op je andere machine inloggen op office.com met je account.

En toen ging je installeren?

• CopyCatz
Klopt. Je wordt verwezen naar office.com om een microsoft account te koppelen. Je krijgt dan een item "Office 365 Personal Voor 1 pc of Mac en 1 tablet" met een knop installeren. Dat heb ik op twee andere machines gedaan, die verschijnen vervolgens in het overzicht en nu is de knop installeren grijs totdat ik een "installatie deactiveren" doe op een van de machines. Zoals gezegd ik heb een surface pro 3 en een gewone pc, ik durf niet te zeggen hoe Microsoft bepaalt wat een tablet is. Maar in ieder geval werd bij mij niet verplicht office op de stream gezet. Volgens mij was de koppeling van 365 wel met het live account van de stream op dat moment, dus dat is wel ff opletten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook nog op zoek naar een Surface Pro 3 dat zou wel super zijn mocht die als tablet worden gezien!

• kevinl

kevinl

Yellow van

CopyCatz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:57:
Klopt. Je wordt verwezen naar office.com om een microsoft account te koppelen. Je krijgt dan een item "Office 365 Personal Voor 1 pc of Mac en 1 tablet" met een knop installeren. Dat heb ik op twee andere machines gedaan, die verschijnen vervolgens in het overzicht en nu is de knop installeren grijs totdat ik een "installatie deactiveren" doe op een van de machines. Zoals gezegd ik heb een surface pro 3 en een gewone pc, ik durf niet te zeggen hoe Microsoft bepaalt wat een tablet is. Maar in ieder geval werd bij mij niet verplicht office op de stream gezet. Volgens mij was de koppeling van 365 wel met het live account van de stream op dat moment, dus dat is wel ff opletten.
Bedankt, Alles voor het vette gedeelte is helder. Maar wat bedoel je met laatste zin?
Je moet opletten met welke microsoft account je stream activeert? Dus wanneer ik de office wil hebben op mijn surface. Moet ik zorgen dat ik de stream met ditzelfde microsoft account activeer. Dus ik mag niet een ander microsoft account gebruiken.

Pagina: 1