Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Site rekt uit bij selecteren lijst

Pagina: 1
Acties:

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 14:40
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z6gPe4J.png

Zoals je ziet: De site rekt uit als je kiest in welke lijst je het wilt toevoegen.

Ik gebruik de laatste firefox

«Nooit geschoten is altijd mis»

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat gebeurt zo te zien alleen als er geen pricealert optie (meer) is. Ook onder linux/chrome:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gReyzMOk7r2EpjUZ17zRSgRh/full.png

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 14:40
Kees schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:20:
Dat gebeurt zo te zien alleen als er geen pricealert optie (meer) is. Ook onder linux/chrome:
[afbeelding]
Dus dit is een bug?

*offtopic* wow jij hebt een pittig groot scherm :P is die grote leegte niet irritant ofzo?

«Nooit geschoten is altijd mis»

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Joostlek schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:37:
[...]

Dus dit is een bug?

*offtopic* wow jij hebt een pittig groot scherm :P is die grote leegte niet irritant ofzo?
Dat is dus een bug. (en uiteraard surf ik nooit of te nimmer fullscreen met dat scherm, behalve voor een ss ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 12-02-2015 19:49 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Kees schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:49:
[...]

Dat is dus een bug. (en uiteraard surf ik nooit of te nimmer fullscreen met dat scherm, behalve voor een ss ;))
Je kunt ook de browser op je halve scherm zetten en een printscreen maken met alt+printscreen ;). Dan wordt er alleen een printscreen gemaakt van je actieve venster.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Je kunt ook de browser op je halve scherm zetten en een printscreen maken met alt+printscreen ;). Dan wordt er alleen een printscreen gemaakt van je actieve venster.
Maar hoe moet ik dan opscheppen over de resolutie van mijn monitor en laten zien dat niet iedereen op een belachelijk kleine resolutie rondsurft? ;)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Die toetscombinatie werkt toevallig op Windows, maar Kees (als een echte beheerder) draait een Linux distributie. Daar hoeft die combinatie niet altijd te werken. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Kees schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:52:
[...]

Maar hoe moet ik dan opscheppen over de resolutie van mijn monitor en laten zien dat niet iedereen op een belachelijk kleine resolutie rondsurft? ;)
Dan mag je het zo laten ;p.
Hero of Time schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:32:
[...]

Die toetscombinatie werkt toevallig op Windows, maar Kees (als een echte beheerder) draait een Linux distributie. Daar hoeft die combinatie niet altijd te werken. ;)
I know. Maar ik heb inmiddels ook Ubuntu en nu Linux Mint draaien en bij beide werkt deze combinatie ;).

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:38:
[...]

I know. Maar ik heb inmiddels ook Ubuntu en nu Linux Mint draaien en bij beide werkt deze combinatie ;).
Op mijn Debian installatie heb ik die toets niet ingesteld om iets te doen. Dus, succes dan als je eens een screenshot op mijn systeem moet maken. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1