«Nooit geschoten is altijd mis»
Dat gebeurt zo te zien alleen als er geen pricealert optie (meer) is. Ook onder linux/chrome:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus dit is een bug?Kees schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:20:
Dat gebeurt zo te zien alleen als er geen pricealert optie (meer) is. Ook onder linux/chrome:
[afbeelding]
*offtopic* wow jij hebt een pittig groot scherm
«Nooit geschoten is altijd mis»
Dat is dus een bug. (en uiteraard surf ik nooit of te nimmer fullscreen met dat scherm, behalve voor een ssJoostlek schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:37:
[...]
Dus dit is een bug?
*offtopic* wow jij hebt een pittig groot schermis die grote leegte niet irritant ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 12-02-2015 19:49 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Je kunt ook de browser op je halve scherm zetten en een printscreen maken met alt+printscreenKees schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:49:
[...]
Dat is dus een bug. (en uiteraard surf ik nooit of te nimmer fullscreen met dat scherm, behalve voor een ss)
Maar hoe moet ik dan opscheppen over de resolutie van mijn monitor en laten zien dat niet iedereen op een belachelijk kleine resolutie rondsurft?hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:09:
[...]
Je kunt ook de browser op je halve scherm zetten en een printscreen maken met alt+printscreen. Dan wordt er alleen een printscreen gemaakt van je actieve venster.
Die toetscombinatie werkt toevallig op Windows, maar Kees (als een echte beheerder) draait een Linux distributie. Daar hoeft die combinatie niet altijd te werken.hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:09:
[...]
Je kunt ook de browser op je halve scherm zetten en een printscreen maken met alt+printscreen. Dan wordt er alleen een printscreen gemaakt van je actieve venster.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dan mag je het zo laten ;p.Kees schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Maar hoe moet ik dan opscheppen over de resolutie van mijn monitor en laten zien dat niet iedereen op een belachelijk kleine resolutie rondsurft?
I know. Maar ik heb inmiddels ook Ubuntu en nu Linux Mint draaien en bij beide werkt deze combinatieHero of Time schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:32:
[...]
Die toetscombinatie werkt toevallig op Windows, maar Kees (als een echte beheerder) draait een Linux distributie. Daar hoeft die combinatie niet altijd te werken.
Op mijn Debian installatie heb ik die toets niet ingesteld om iets te doen. Dus, succes dan als je eens een screenshot op mijn systeem moet maken.hylke94 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:38:
[...]
I know. Maar ik heb inmiddels ook Ubuntu en nu Linux Mint draaien en bij beide werkt deze combinatie.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1