Skylines game topic gaat off

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
HMC in "Cities: Skylines"

Ik volg dit topic, zoals ook vele oudgedienden.
De laatste serie reacties gaat over het wel of niet goed zijn van games downloaden via minder legale wegen.
Ik heb het al 3x aangehaald, maar de reacties blijven erover gaan.

Misschien moet er een break komen?

Het gaat min-of-meer nu alleen nog maar over de vraag of het "testen" van een spel mag of niet, en helemaal niet meer over het spel zelf.
Juist nu het spel er echt binnenkort aankomt

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarom doe je geen Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif topicreport ? En waarom plaats je dit in LA i.p.v. SM waar het dan iig eerder zou horen dan in LA?

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 11-02-2015 18:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Omdat ik altijd fout zit met dit soort dingen. Ik heb m'n best gedaan om de goede plaats te vinden. Het is een doolhof om een forum- of frontpagetopic te rapporteren.

Ik zag in Lieve adjes de meeste klachten over forumartikelen.

Edit @roblll: En aangezien je je eigen post drie keer in een minuut aanpast ben je er zelf ook nog niet echt over uit.

[ Voor 36% gewijzigd door HMC op 11-02-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
HMC schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:39:
Omdat ik altijd fout zit met dit soort dingen. Ik heb m'n best gedaan om de goede plaats te vinden. Het is een doolhof om een forum- of frontpagetopic te rapporteren.
Het is toch geen rocket-science? Bovenaan élk topic staat een rapporteer-link. Dan wordt het topic vanzelf onder de aandacht gebracht bij de betreffende mods voor het betreffende forum. SM is bedoeld voor zaken die 'tweakers-breed' zijn of die ingrijpen van een global/admin vereisen (en dus dringend(er) zijn). Verder is in elk van de fora een FAQ te vinden over wat wél, en wat niet in dat forum thuis hoort ;)

Zo lees je in 't LA beleid bijvoorbeeld:
Dit subforum is bedoeld voor al je vragen, opmerkingen of aanmerkingen over het sitebrede beleid, waarvan het nuttig is dat die publiekelijk bediscussieerd worden en voorzover het niet in één van de andere feedbackfora thuishoort. We vinden jouw mening erg belangrijk bij het vormgeven van het beleid op Tweakers.net en zien dan ook graag dat alle gebruikers meediscussiëren hier over.

Lieve Adjes is nadrukkelijk niet bedoeld voor individuele zaken zoals onenigheid over een gesloten topic.
En in 't SM beleid:
Het Schop een Modje (SM) forum is een plek waar de forumcrew kan worden gewezen op zaken die niet helemaal gaan zoals ze horen en waarbij direct ingrijpen noodzakelijk is. Hierbij kan je denken aan extreme warezrequests, extreme flame partijen, foute usericons en dergelijke zaken.
[...]
Voor die zaken die geen spoed eisen, kan het beste de Topicreport (het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif -icon bovenin het desbetreffende topic) worden gebruikt. Denk dan aan een verzoek voor een topicmove, een titelchange of een slotje voor een topic. Zaken dus die niet erg dringend zijn.
HMC schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:39:
Edit @roblll: En aangezien je je eigen post drie keer in een minuut aanpast ben je er zelf ook nog niet echt over uit.
Ik ben alle linkjes/quotes bij elkaar aan 't sprokkelen voor je :X Het is niet alsof ik niet weet wat waar hoort :X

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 11-02-2015 18:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ok, bedankt, sluit deze dan maar. Maar verwijder hem ajb niet, want je link is handig voor in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
HMC schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:45:
want je link is handig voor in de toekomst.
Kijk, dat snap ik dus niet. Ja, ik had even wat ninja-edits om de nodige quotes/links toe te voegen, maar die links staan toch gewoon bovenaan elk van de fora?

Ik bedoel: misschien zijn ze je nooit opgevallen?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EClcDFrpZFJ8cbcnUgWKyBts/full.png

en:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rqBkUxQt6GBoRlW1YN75M0yT/full.png

En de TR-knop (het handje) staat bovenaan elk topic én bij elke individuele post heb je nog een rapporteer link...

Ik ben dus gewoon even, oprecht, nieuwsgierig, naar waarom dit zo moeilijk zou zijn? Misschien dat we daar iets aan kunnen verbeteren dan.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 11-02-2015 18:53 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Inderdaad zijn ze me nooit opgevallen, want ik klaag eigenlijk nooit en kijk alleen naar content. Dat ik de goede plaats niet kon vinden is inderdaad mijn fout, zeker. Mijn excuus.
Maar ik moet wel zeggen dat je ninja edits meer deden dan dat. Je ging van meldpunt naar meldpunt.
Maakt verder niet uit. Nu weet ik hoe het werkt. Bedankt.

Edit: En weer volop ge-edit. :? Streep het dan door zodat we zien wat er stond.

[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 11-02-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
HMC schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:55:
Streep het dan door zodat we zien wat er stond.
Er is niets weg; er zijn alleen wat aanvullingen gedaan en typefoutjes weg.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Mistakes happen. It's the mistakes inside an initial post that are a real problem.

Edit: Probleem blijft op het topic over Skylines.

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 11-02-2015 19:05 ]

Pagina: 1