Verbeteringen PW (en mogelijk V&A)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:38
Dynamische sorteer lijstjes
Ik heb ff geen flauw idee hoe die dingen heten maar ik bedoel de lijstjes direct links van de producten in de PW.

Als je bij de videokaarten in het lijstje 'Videochipfabrikant' een fabrikant selecteerd, zou het hartstikke makkelijk zijn als de lijstjes 'Chipset generatie', 'Videochip' en 'Series' alleen de entries tonen die bij die fabrikant horen. Dat maakt het navigeren een stuk makkelijker.

Als je dan vervolgens in 'Chipset generatie' een generatie kiest passen 'Videochip' en 'Series' ook weer aan en bij het kiezen van een videochip past 'Series' zich vervolgens weer aan.

Bij processoren zouden de lijstjes 'Merken', 'Socket' en 'Series' dynamisch gelinkt zijn en bij intern geheugen zijn 'Geheugentype' en 'Geheugen specificatie' gelinkt. Ik neem aan dat jullie voor overige onderdelen het zelf wel kunnen uitvogelen ;)

Duimnagels
Ik heb dit al eerder aangekaart maar ik kaart het weer aan want ik mis het gigantisch. Ondank dat het weinig gebruikt werd volgens jullie, hoop ik dat het ooit weer terugkomt.

De optie om hoe producten worden getoond te veranderen tussen een lijst zonder afbeeldingen, micro-thumbnails (1 regel hoog) kleine thumbnails (huidige weergave) en grote thumbnails. Voor processoren zijn de thumbnails eigenlijk onzin en is een lijst zonder of met 1 regel hoge thumbnails dus een veel betere optie. Voor toetsenborden is het leuk als je de layout beter kunt zien, dus grote thumbnails.

Sliders met invoervelden
Prijzen, snelheden, groottes en wattages hebben leuker sliders om de reikwijdte te selecteren. Maar soms wil je een specifieke reikwijdte die niet standaard is. Het zou leuk zijn als er ook invoervelden voor minimum en maximum bereik bij zouden staan. Op die manier kun je veel specifieker zoeken en soms is het ook sneller dan met een slider slepen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry