Als ik het goed begrijp hadden / hebben? Dune spelers geen mogelijkheid om zonder omwegen YouTube te gebruiken, kan iemand mij hier uitleggen of het intussen wel kan (via app) of andere mogelijkheden.
Blijkbaar niemand die hier het antwoord op kent, dus vraag wat "uitrekken" ....
Wil me een mediaspeler gaan aankopen maar heb er verder weinig verstand van.
Een NAS Synology DS 212+ heb ik reeds in bezit, alsook een DAC.
De mediaspeler zal vooral worden gebruikt om concertjes te kunnen bekijken via allerlei kanalen, YouTube e.d. moeten op een makkelijke manier te bereiken/te vinden zijn.
Ook erg belangrijk in mijn geval is natuurlijk dat ik een toestel wil met een groot plug & play gehalte, makkelijk in te stellen en te bedienen dus.
Zelf had ik al wat opzoekwerk gedaan en deze tegengekomen:
Dune / Mede8er / WD TV.
Keuze maken blijft voor mij moeilijk omdat ik geen ervaring heb hoe moeilijk/makkelijk deze toestellen in te stellen en te bedienen zijn..
Welk(e) toestel(len) kunnen jullie mij adviseren.
Alvast bedankt.
Wil me een mediaspeler gaan aankopen maar heb er verder weinig verstand van.
Een NAS Synology DS 212+ heb ik reeds in bezit, alsook een DAC.
De mediaspeler zal vooral worden gebruikt om concertjes te kunnen bekijken via allerlei kanalen, YouTube e.d. moeten op een makkelijke manier te bereiken/te vinden zijn.
Ook erg belangrijk in mijn geval is natuurlijk dat ik een toestel wil met een groot plug & play gehalte, makkelijk in te stellen en te bedienen dus.
Zelf had ik al wat opzoekwerk gedaan en deze tegengekomen:
Dune / Mede8er / WD TV.
Keuze maken blijft voor mij moeilijk omdat ik geen ervaring heb hoe moeilijk/makkelijk deze toestellen in te stellen en te bedienen zijn..
Welk(e) toestel(len) kunnen jullie mij adviseren.
Alvast bedankt.
Nog andere dan You Tube (ken de mogelijkheden niet maar kwam al iets tegen van Rockpalast).