Beste forumleden,
Voor in de woonkamer zoek ik een nieuwe TV. Momenteel hangt er een 27" Loewe TV van zo'n 8 jaar oud die aan vervanging toe is. Omdat de ruimte beperkt is zal maximaal 40" mogelijk zijn. Het is de bedoeling dat de nieuwe TV gebruikt zal worden in combinatie met de Sonos soundbar. Deze komt onder de tv te hangen met een Flexon beugel (en TV komt aan een Vogel thin 325). De TV zal aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Voor in de woonkamer zoek ik een nieuwe TV. Momenteel hangt er een 27" Loewe TV van zo'n 8 jaar oud die aan vervanging toe is. Omdat de ruimte beperkt is zal maximaal 40" mogelijk zijn. Het is de bedoeling dat de nieuwe TV gebruikt zal worden in combinatie met de Sonos soundbar. Deze komt onder de tv te hangen met een Flexon beugel (en TV komt aan een Vogel thin 325). De TV zal aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
- Maximaal 40" ivm beperkte ruimte.
- De TV moet te gebruiken zijn icm een Sonos soundbar. Bediening van TV en geluid moet met één afstandbediening mogelijk zijn.
- Hij zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor digitale TV (IPTV icm Amino A140). Daarnaast regelmatig films via Netflix.
- De TV zal de komende 8 à 10 jaar mee moeten gaan. Ik zoek dus een TV uit het top segment (liever geen plastic glimmende bezel en matige bouwkwaliteit).
- 3D en 4K is zeker geen vereiste. Maar ook geen probleem. Waarschijnlijk zullen veel TV's uit het top segment standaard deze functies hebben.
- Smart tv voor gebruik Netflix.
- Esthetisch moet de TV ook goed eruit zien daar hij in de woonkamer komt te hangen.
- Prijs is van ondergeschikt belang maar verwacht dat TV's van dit formaat niet boven de 1.500 euro uitkomen (correct me if I'm wrong).
- Panasonic TX-40ax630e
- Panasonic TX-39AS650 TX-40AS640
- Samung UE40H7000
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
[ Voor 22% gewijzigd door theophillius op 12-02-2015 20:11 . Reden: opmaak aangepast, opsomming van potentiële modellen aangepast ]