Website met formulieren en een database

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Hallo,

Ik ben op zoek naar een gratis, het liefst opensource contentsysteem. In dit systeem moeten formulieren komen die opgeslagen worden in een database. Deze formulieren moeten te openen en bewerken zijn door ingelogde gebruikers.

Ik heb al verschillende open source CRM software geprobeerd en wat gekloot met Wordpress en Joomla plugins maar ik heb nog niet echt iets gevonden wat voldoet aan de eisen.

Het design maakt niet zo veel uit, het gaat puur om te functionaliteit. De formulieren hebben vrij veel velden.

Iemand misschien nog een aanrader?

Helaas beschik ik niet over de kennis om zo'n systeem zelf te ontwikkelen.\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenond
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 15:52
Ik ontwikkel zelf veel in Wordpress, en ben hier ook zeer tevreden over. Daarom kan ik je misschien helpen met een oplossing met Wordpress.

Waarschijnlijk ben je de plugin 'Contact Form DB' al tegen gekomen. Dit is een add-on om een contactformulier op te slaan in de database. Je kunt hiermee ook het formulier op de front-end weergeven en bewerken in de back-end (dus ja, je moet inloggen).
Voor het opbouwen van het formulier kan je de plugin 'Contact Form 7' gebruiken. Deze plugin werkt goed samen met de 'Contact Form DB' plugin.

Het klinkt misschien een beetje omslachtig om 2 plugins te gebruiken maar dit lijkt wel op je probeert te bereiken. Daarbij zijn de plugin gratis, en zeer populair onder de Wordpress ontwikkelaars.

Ik hoop dat dit iets is wat je zoek!

Linkjes:
https://wordpress.org/plu...-7-to-database-extension/
https://wordpress.org/plugins/contact-form-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Dat ziet er inderdaad goed uit en is wel redelijk wat ik bedoel, is het met deze plugins ook mogelijk om een soort overzicht voor ingelogde members te krijgen waarin ze alle formulieren kunnen zien en aanpassen?

Het is de bedoeling dat de formulieren uit vrij veel vakjes bestaan, een soort excel sheet waarin desgewenst informatie in kan worden gevuld, alleen door ingelogde members.

Bedankt voor het antwoord, ik ga er morgen mee aan de slag! :)

[ Voor 7% gewijzigd door fruxxxano op 11-02-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fruxxxano schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:39:
Helaas beschik ik niet over de kennis om zo'n systeem zelf te ontwikkelen.\
Dan moet je je vraag misschien niet stellen in een forum voor developers. ;)

Ik zou je topic kunnen verplaatsen maar stiekem heeft dat in deze vorm geen enkele zin. Je geeft niet aan welke plugins er niet voldeden en waarom niet dus met dit topic kan niemand echt wat. Ik ga je topic dan ook sluiten.

Wat leesvoer:
Waar hoort mijn topic?
Devschuur® Beleid - Scriptrequests
De Quickstart

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.