Wil mijn htpc fluisterstil maken en natuurlijk zo min mogelijk componenten kopen. Nu dacht ik aan moederborden met de j1800, j1900 of j2900. Probleem is mijn case houd alleen mini-itx en ik will mijn dimmetjes (ddr3-1066mhz) hergebruiken. Alleen vind ik nergens een moederbord die aan mijn eisen voldoet en hebben alle mini-itx bordjes so-dimm aan boord. Kijk ik nu met mijn neus? Zo niet is hier een reden voor?
Gefilterd op miniitx en dimm ddr3:
http://tweakers.net/categ...KhhYVSbK2OkrkFiqgJULC2FgA
Of vergeet je aan te geven wat nog meer je eisen zijn?
Ik heb overigens even niet gekeken naar de CPU.
http://tweakers.net/categ...KhhYVSbK2OkrkFiqgJULC2FgA
Of vergeet je aan te geven wat nog meer je eisen zijn?
Ik heb overigens even niet gekeken naar de CPU.
[ Voor 70% gewijzigd door Arunia op 11-02-2015 16:23 ]
Ik zie wel dat bijvoorbeeld de Asrock D1800M Micro-ATX (µATX) dat kan, maar de ITX kan dat niet. Wellicht kan je een andere case overwegen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dank jullie voor je reactie. Dat er mini-itx bordjes zijn met normaal dimm geheugen kan ik bevestigen omdat ik er al twee bezit. Waaronder de Asrock AM350m1 welke er nu inzit. Een andere case kan maar ik vind deze erg mooie en praktisch. Zal dan eerder nieuwe dimmetjes worden denk ik
1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.
Move PMG -> CAA
2) ook in de aankoopadviesfora verwachten we eigen inzet, in ieder geval meer dan in deze topicstart:
CAA beleid
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.
Move PMG -> CAA
2) ook in de aankoopadviesfora verwachten we eigen inzet, in ieder geval meer dan in deze topicstart:
CAA beleid
Bij dezenHet is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()