Omdat we bezig zijn thuis met een grote schoonmaak en er nogal wat spullen de deur uit gaan zijn we op zoek naar wat flinke dozen om wat spul in op te slaan en te verkopen. Het is wat makkelijker als je alles in één doos kunt stoppen en het zo mee kunt geven aan een koper. Ik heb echter geen flauw idee waar ik moet zoeken voor dergelijke grote dozen en op Google kom ik er ook niet echt uit dus wend ik me tot de kennis en wijsheid van de Tweakers hier op het forum!
In het ideale geval heeft de doos een grootte van ongeveer 150 x 50 x 50 centimeter maar iets andere verhoudingen of een wat kleinere doos is ook prima.
Iemand hier die weet waar dergelijke dozen te koop zijn (als ze überhaupt te koop zijn natuurlijk). Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom
In het ideale geval heeft de doos een grootte van ongeveer 150 x 50 x 50 centimeter maar iets andere verhoudingen of een wat kleinere doos is ook prima.
Iemand hier die weet waar dergelijke dozen te koop zijn (als ze überhaupt te koop zijn natuurlijk). Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom