Waar kan ik grote dozen kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:35

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Omdat we bezig zijn thuis met een grote schoonmaak en er nogal wat spullen de deur uit gaan zijn we op zoek naar wat flinke dozen om wat spul in op te slaan en te verkopen. Het is wat makkelijker als je alles in één doos kunt stoppen en het zo mee kunt geven aan een koper. Ik heb echter geen flauw idee waar ik moet zoeken voor dergelijke grote dozen en op Google kom ik er ook niet echt uit dus wend ik me tot de kennis en wijsheid van de Tweakers hier op het forum!

In het ideale geval heeft de doos een grootte van ongeveer 150 x 50 x 50 centimeter maar iets andere verhoudingen of een wat kleinere doos is ook prima.

Iemand hier die weet waar dergelijke dozen te koop zijn (als ze überhaupt te koop zijn natuurlijk). Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:10
Vragen of ze bij de lokale supermarkt wat bananendozen willen sparen voor je. ;)

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verhuisdozen kun je kopen bij de bouwmarkt, of bij Shurgard (/of een ander opslagverhuurbedrijf).

Bij de supermarkt ligt ook wel eens wat voor niks.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:38

rg-mohwa

Phoe Hé

verhuisdozen bij de bouwmarkt niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verhuisdozengigant.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:41

Stoffel

Engineering the impossible

Ik koop (zakelijk) mijn dozen bij Rajapack. Die zijn wel goedkoper bij grote aantallen, maar dat zal voor jou wel niet zo heel veel uitmaken. In de maat waar je het over hebt zou ik zeker dubbelwandig karton pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 11:31
Kijk hier is: https://www.dozenhal.nl/ (eerste resultaat bij Google, hebben jouw doos op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor "waar moet ik X kopen?" topics.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.