[iPhone] Telfort simkaart niet geldig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Hallo, ik heb een tele 2 abbo en heb onlangs een nieuwe iphone gekocht en de simkaart erin gedaan en nu staat er dat de simkaart niet geldig is van een aanbieder die niet wordt ondersteunt.

Wat kan ik doen om het te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 12:53
Is het toestel niet gelockt ? zo nee werkt de sim wel in een ander toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Achterkant van het doos staat SIM-FREE en van de verkoper zei dat het sim unlocked is, op mijn s4 werkt de sim wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Klopt het serienummer van het toestel met het serienummer op de doos. Het serienummer staat volgens mij op dat traytje waar je simkaart in gaat bij sommige iPhone's. Welke iPhone gaat het om?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Om de iphone 6, ik heb de iphone op marktplaats gekocht overigens, helemaal nieuw en het is nooit aan geweest. Ben ik nou belazerd want ik weet zijn adres kan ik namelijk even gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je moet een stuk meer informatie geven. Gekocht in een winkel? Zo ja, gewoon terug gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Nee, via marktplaats gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
iPhone 6 heeft een nano sim, een s4 heeft een micro sim dus heb je de kaart bijgeknipt of een nieuwe besteld bij Tele 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Ik heb het laten knippen tot een nano sim lightstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Dan is de kans aanwezig dat de kaart niet meer werkt.

Ik heb ter controle net gekeken in mijn iPhone 6 bij netwerkselectie en daar staat wel Tele 2 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
MEI: 354408066885192
Serial Number: C7KNHRQKG5MD
Activated: No
Find My iPhone: Off
Telephone Technical Support: March 15, 2015
Repairs & Service Coverage: December 14, 2015
Estimated Purchase Date: December 15, 2014
Country Purchased: United States
Carrier: T-Mobile US
SIM Lock:

via iphoneimei.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

als je daar het serial number intikt dan zie je dat het een echte iPhone 6 is.

Alleen dit stukje: Country Purchased: United States.... is die dan niet gelockt voor enkel us providers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Heb mijn serial ingetikt en het is een echte iphone, ik kocht het helemaal nieuw van marktplaats van iemand die het als cadeau had gekregen. Op het doos staat simlock free als er wat is heb zijn adres en kan gelijk terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
iPhone 6-modelnummers
•Model A1586 (aanbevolen): Europese versie van de iPhone 6, verkrijgbaar in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Australië, Hongkong, Japan, Singapore, Puerto Rico en Verenigd Koninkrijk. In de VS is dit model verkrijgbaar via operator Sprint.
•Model A1549: Amerikaanse GSM- en CDMA-versie van de iPhone 6, verkrijgbaar in de VS via operators AT&T, T-Mobile en Verizon. Ook verkrijgbaar in Canada via operators Bell en Rogers.

Verenigde Staten en Canada

In de VS en Canada moet je rekening moet houden met verschillende toestellen voor de GSM- en CDMA-netwerken. De toestellen voor operator Sprint zijn identiek aan de Europese toestellen, maar zijn alleen met abonnement te koop. Bij de toestellen AT&T, Verizon en T-Mobile USA is sprake van afwijkende modelnummers (A1549 en A1522). Dat wil niet zeggen dat deze toestellen totaal onbruikbaar zijn, maar ze ondersteunen niet de frequentiebanden voor de nieuwe netwerktechniek TD-LTE. De Apple Store geeft momenteel aan dat alleen toestellen van T-Mobile USA zonder verplicht abonnement te koop zijn. Informeer vooraf ook goed of de toestellen simlockvrij zijn, want dat is niet altijd het geval. In de start de verkoop van simlockvrije toestellen vaak een aantal weken nadat de nieuwe iPhones in de verkoop gingen. De iPhone-verkoop in de VS en Canada start op 19 september 2014.

Jij hebt vermoedelijk A1549

Zie http://www.iculture.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/

Je zou het gratis nummer van Apple even kunnen bellen, misschien dat zij iets voor je kunnen doen. 0800 0201 581

[ Voor 3% gewijzigd door BillSpaarbank op 11-02-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
BillSpaarbank schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:49:
iPhone 6-modelnummers
•Model A1586 (aanbevolen): Europese versie van de iPhone 6, verkrijgbaar in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Australië, Hongkong, Japan, Singapore, Puerto Rico en Verenigd Koninkrijk. In de VS is dit model verkrijgbaar via operator Sprint.
•Model A1549: Amerikaanse GSM- en CDMA-versie van de iPhone 6, verkrijgbaar in de VS via operators AT&T, T-Mobile en Verizon. Ook verkrijgbaar in Canada via operators Bell en Rogers.

Verenigde Staten en Canada

In de VS en Canada moet je rekening moet houden met verschillende toestellen voor de GSM- en CDMA-netwerken. De toestellen voor operator Sprint zijn identiek aan de Europese toestellen, maar zijn alleen met abonnement te koop. Bij de toestellen AT&T, Verizon en T-Mobile USA is sprake van afwijkende modelnummers (A1549 en A1522). Dat wil niet zeggen dat deze toestellen totaal onbruikbaar zijn, maar ze ondersteunen niet de frequentiebanden voor de nieuwe netwerktechniek TD-LTE. De Apple Store geeft momenteel aan dat alleen toestellen van T-Mobile USA zonder verplicht abonnement te koop zijn. Informeer vooraf ook goed of de toestellen simlockvrij zijn, want dat is niet altijd het geval. In de start de verkoop van simlockvrije toestellen vaak een aantal weken nadat de nieuwe iPhones in de verkoop gingen. De iPhone-verkoop in de VS en Canada start op 19 september 2014.

Jij hebt vermoedelijk A1549

Zie http://www.iculture.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/
toon volledige bericht
Jah dat heb ik, wat kan ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-06 18:24
Terug gaan en geld terugvragen.....gezien dit toestel niet sjofel zal werken op NL netwerken/sims

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Je zou het gratis nummer van Apple even kunnen bellen, misschien dat zij iets voor je kunnen doen. 0800 0201 581 met betrekking tot de activering.

Je bent wel lichtelijk getild als er niet bij vermeld stond dat het een Amerikaanse versie betreft.

[ Voor 37% gewijzigd door BillSpaarbank op 11-02-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Apple kan niks voor je betekenen, je zult het moeten oplossen met de marktplaats verkoper.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:28

JB

Cédric roelt!

Los van het toesteltype bestaat er bij Apple toch ook geen simlock (meer) in NL :?

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 11-02-2015 16:02 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:58
Misschien EMEA lock? Google maar eens ;)Tele2 simkaart werd in mijn 5s ook niet geaccepteerd terwijl dit een NL simlockvrij toestel is. Vodafone tmobile,KPN werkten allemaal behalve Tele2. Uiteindelijk in contact gekomen met iemand die het kon verwijderen voor 25€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 17:37
Hij heeft toch aangegeven dat het serienummer welke behoord tot een CDMA toestel inderdaad op zijn telefoon staat :?

Dan kun je er alles mee doen, behalve op Nederlandse telefoonnetwerken. contact opnemen met marktplaats verkoper is het enige wat je kan doen.
Pagina: 1