Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Studie/werk gerelateerde zaken, dit houden over het algemeen simpele taken in zoals Word en veel surfen.
Gamen, ik hoef niet alles op ultra te hebben, maar wil wel een paar jaar verder met de pc qua gaming.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Zwaarste is dus gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt op een muis en een toetsenbord na, maar dat zal niet zo'n probleem worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een rappe processor en fatsoenlijke videokaart zijn denk ik wel nodig, een SSD hoeft niet perse nu, maar wel de optie om die later nog in te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf niet een bepaalde voorkeur voor merken, maar intel en nvidia zijn mij altijd goed bevallen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid: het hoeft niet muisstil, maar ook niet zo hard dat je er last van krijgt. Energieverbruik is minder relevant.
Ga je overklokken?
In principe niet, maar het kan zijn dat ik dit in de toekomst nog wel ga doen.
Studie/werk gerelateerde zaken, dit houden over het algemeen simpele taken in zoals Word en veel surfen.
Gamen, ik hoef niet alles op ultra te hebben, maar wil wel een paar jaar verder met de pc qua gaming.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Zwaarste is dus gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt op een muis en een toetsenbord na, maar dat zal niet zo'n probleem worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een rappe processor en fatsoenlijke videokaart zijn denk ik wel nodig, een SSD hoeft niet perse nu, maar wel de optie om die later nog in te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf niet een bepaalde voorkeur voor merken, maar intel en nvidia zijn mij altijd goed bevallen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid: het hoeft niet muisstil, maar ook niet zo hard dat je er last van krijgt. Energieverbruik is minder relevant.
Ga je overklokken?
In principe niet, maar het kan zijn dat ik dit in de toekomst nog wel ga doen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 225,- | € 225,- |
1 | ASRock B85M-ITX | € 74,95 | € 74,95 |
1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 229,90 | € 229,90 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Crucial CT102464BA160B | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Seasonic M12II 520W | € 78,59 | € 78,59 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 699,34 |
[ Voor 46% gewijzigd door justplanewrong op 11-02-2015 14:21 ]