Nette review, mét benchmark scores! Erg goed!
Ik heb echter een aantal punten van verbetering/toevoeging. Loop ze rustig door zou ik zeggen.
1)
2)
S5 gaat 6u42m mee: reviews: Galaxy S5: Samsung-telefoon volgens het boekje
3)
Mijn vraag: Is het niet tijd voor een "gestandaardiseerde" fototest, zodat alle foto's van welke telefoon dan ook goed met elkaar vergeleken kunnen worden?
Ik heb echter een aantal punten van verbetering/toevoeging. Loop ze rustig door zou ik zeggen.
1)
Gaan jullie hier, op het moment dat de 64 bits ook echt gebruikt kunnen worden, ook benchmarks van toevoegen aan de review? En komt er een "extra" artikel over 32 bit voor telefoons vs 64 bit?Android Lollipop maakt namelijk gebruik van die 64bit-ARMv8-instructies, waardoor een telefoon als de Desire 820 net wat sneller moet werken als hij eenmaal de update naar Android 5.0 ontvangen heeft.
2)
HTC Desire 820 gaat 5u35m mee.In onze browsetest gaat hij langer mee dan bijvoorbeeld de Nexus 5, Lumia 930 en Galaxy S5.
S5 gaat 6u42m mee: reviews: Galaxy S5: Samsung-telefoon volgens het boekje
3)
Maar hoe kunnen we deze foto's nou vergelijken met foto's uit een andere review. Stel voor iemand zit te twijfelen of hij de OPO of de desire 820 wilt kopen. Maar diegene vind de kwaliteit van de camera belangrijk en wilt dus weten hoe de camera's zich tot elkaar verhouden. Dan is het dus heel lastig om de huidige foto's met elkaar te vergelijken.Van de beeldkwaliteit van de foto's worden we niet warm. Eigenlijk geldt voor de camera van de Desire 820 hetzelfde als voor de camera's van veel midrange-telefoons; op een zonnige dag kun je er buiten aardige foto's mee maken, zeker als je die vervolgens niet op groot formaat bekijkt, maar zodra de lichtomstandigheden minder goed zijn, daalt de kwaliteit van de foto's behoorlijk. Dan zie je veel ruis en omdat de camera niet genoeg licht kan vangen krijg je al snel bewogen foto's.
Mijn vraag: Is het niet tijd voor een "gestandaardiseerde" fototest, zodat alle foto's van welke telefoon dan ook goed met elkaar vergeleken kunnen worden?