VALENTIJN2015 voor 7,50 korting bij Paradigit.
Ze zijn het minimum wederom vergeten.
Wel verzendkosten maar ophalen is gratis.
CrapTomatoman schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:35:
[...]
Lees de tekst die je geciteerd hebt eens
Top! 1 usb 16gb en 1 met 8 gb voor €4,48, altijd handig.Gratis iets bestellen werkt nietsambalbaj schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:00:
VALENTIJN2015 voor 7,50 korting bij Paradigit.
Leuk, hoe en welke bestel je dan?minkjaah schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:38:
[...]
Top! 1 usb 16gb en 1 met 8 gb voor €4,48, altijd handig.Gratis iets bestellen werkt niet
ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!
Goedkoopste 8GB die verzonden kan worden en de goedkoopste 16GB. Dat is samen dat bedrag en als je het dan niet afhaalt maar laat bezorgen wordt het € 9,43
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Like, oftewel, hartelijk dank.Stropdas schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:05:
[...]
Goedkoopste 8GB die verzonden kan worden en de goedkoopste 16GB. Dat is samen dat bedrag en als je het dan niet afhaalt maar laat bezorgen wordt het € 9,43
Ben al voorzien in geheugensticks anders had ik de goedkoopste 64GB gekochtvoor rond de 15euro incl. verzenden. Heb die al via Mediamarkt paar maanden geleden en leuk snel ding. Voor nu een externe HDD-behuizing voor USB3 van Verbatim. Kan ik eindelijk dat ding van USB2.0 vaarwel zeggen
ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!
Ik denk wanneer je wilt betalen bij de kassa en ze zien dat je 48cent betaald voor 2 sd kaarten dat ze zeggen dat er iets niet klopt.yannickie111 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:13:
2 * 8 GB microSD kaarten besteld, morgen ophalen. 48 cent
ben bang dat ze dan wel gaan graven.chipzakje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:41:
[...]
Ik denk wanneer je wilt betalen bij de kassa en ze zien dat je 48cent betaald voor 2 sd kaarten dat ze zeggen dat er iets niet klopt.
Kan idd, ik probeer het gewoon, usbstick besteld voor 2,44 met verzenden.
Dat is 25 euro, bovendien moet je boven die 25 euro zitten na toepassing van de code, anders komen die verzendkosten er weer bij.Sebaszz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:48:
Je kunt ook vanaf 20 euro bestellen en dan is verzenden gratis, 7,50 korting erbij
Heb je dan ook al een bevestiging gekregen dat je bestelling klaar ligt?yannickie111 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:13:
2 * 8 GB microSD kaarten besteld, morgen ophalen. 48 cent
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nope. Ik ben ook benieuwd morgen hoorg0tanks schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:13:
[...]
Heb je dan ook al een bevestiging gekregen dat je bestelling klaar ligt?
[ Voor 18% gewijzigd door bgrr op 10-02-2015 23:49 ]
Gebeurde de vorige keer ook toen ik iets wou afhalen in een paradigit filiaal, dat mogen ze dan niet meegeven.chipzakje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:41:
[...]
Ik denk wanneer je wilt betalen bij de kassa en ze zien dat je 48cent betaald voor 2 sd kaarten dat ze zeggen dat er iets niet klopt.
Dank, scheelt weer 10% (-:Tweaker010 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:56:
Ik zie in de Groupon-app dat je onder de categorie "Producten", 10% Korting krijgt met een max van €20. Vul PRODUCTEN10 in bij bestellen.
Edit: geldt tot en met 12 Februari.
Bedankt! USB3 case besteld .. nu voor 7,49 (-:thethe2010 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:22:
Paradigit geeft 7,50 korting bij min. besteding van 25,-
Geldig t/m 16 Febr. 2015
KORTINGSCODE: VALENTIJN2015
https://e.paradigit.nl/2/...CIrPSriqe9QTuDF4pQzwYU5hU
[ Voor 36% gewijzigd door PhoeniX- op 11-02-2015 09:21 ]
Verwijderd
Ik heb een Logitech G510+ voor 100,- door een fout op de website, terwijl ze hem eigenlijk daar voor 150,- verkopen.iPodKiller schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:43:
[...]
Gebeurde de vorige keer ook toen ik iets wou afhalen in een paradigit filiaal, dat mogen ze dan niet meegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door pielle007 op 11-02-2015 10:12 ]
Waarom zorgen ze er dan niet gewoon voor dat de code niet werkt als er niet aan de voorwaarden voldaan wordt?pielle007 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:11:
Ze zijn wakker bij paradigit, mijn order is tegen gehouden. In de Chat navraag gedaan en toen kwam men op de proppen met de bijbehorende voorwaarden:
https://v2uploads.zopim.i...272d4a5c4def0d3af2b88.png
Duurt +- 5 werkdagen voordat de centjes terug op je rekening staan.
Prutsers .. ik ben benieuwd wat er met mijn bestelling gebeurtyannickie111 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:13:
Waarom zorgen ze er dan niet gewoon voor dat de code niet werkt als er niet aan de voorwaarden voldaan wordt?
Er zijn dus wel orders verstuurd, die niet aan de voorwaarden voldoen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 7% gewijzigd door Paradigit op 11-02-2015 13:43 ]
Paradigit schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:53:
Beste Tweakers,
Helaas hebben wij vernomen dat een aantal van onze klanten gebruik hebben gemaakt van onze Valentijsactie, waarbij de voorwaarden door een interne fout niet toegepast werden. In de voorwaarden, welke onder de afbeelding vermeld staan, wordt eenduidig vermeld dat er één kortingscode per klant mogelijk is en dat het minimale orderbedrag €25,- dient te zijn. Hierbij nogmaals de afbeelding zoals gebruikt in onze mailing: Valentijnsactie afbeelding mailing
De orders welke niet aan de voorwaarden voldoen zullen alsnog geannuleerd worden. Normaal gesproken wordt uw betaalde bedrag gemiddeld binnen 5 werkdagen teruggestort. In deze kan de periode tot terugstorten iets langer duren.
Wij danken u desondanks voor uw interesse. Onze excuses voor enig ongemak.
De coupon komt niet van de website, maar kwam in m'n inbox binnen. Daar staan de voorwaarden inderdaad in...S95Sedan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:58:
Lekker makkelijk, refereren naar voorwaarden welke nergens op jullie site te vinden zijn.
[...]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Welke mail?jorn_87 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:31:
[...]
De coupon komt niet van de website, maar kwam in m'n inbox binnen. Daar staan de voorwaarden inderdaad in...
[ Voor 39% gewijzigd door S95Sedan op 11-02-2015 14:18 ]
Men snapt toch zelf ook dat het niet helemaal goed zit. Dat je daar van profiteerd kan ik me enigsinds voorstellen al vind ik dat wel een beetje onbeschoft. Maar ga dan niet raar opkijken en boos worden als ze het voor henzelf oplossen zelfs wanneer het in hun goedrecht zit omdat het in hun voorwaarden staat.S95Sedan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:18:
[...]
Welke mail?
Prima dat die bij jou via de mail binnen is gekomen maar dat is niet voor iedereen zo, ook mensen die lezen dat er 7,50 korting is voor valentijn en het via-via horen.
Wat ik al zei, op de website staat niks, ze hebben notabene een banner rotatie waar die prima in gezet zou kunnen worden, dan vraag je er gewoon om als je dat niet doet.
Dit. Altijd dat gezeur, alsof je altijd maar het recht moet hebben.. Geen wonder dat NLers in het buitenland zo'n slechte naam wat betreft gierigheid.. Bovendien is ook hier op Tweakers bij de eerste melding van deze code erbij gezet dat ie geldig was vanaf 25 euro. Dus ja, iedereen die 'm hier vandaan heeft was volledig op de hoogte, tenzij ie bewust gekozen heeft juist die post, van de vermelding van de code n.b., niet helemaal te lezen..Galinsky schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Men snapt toch zelf ook dat het niet helemaal goed zit. Dat je daar van profiteerd kan ik me enigsinds voorstellen al vind ik dat wel een beetje onbeschoft. Maar ga dan niet raar opkijken en boos worden als ze het voor henzelf oplossen zelfs wanneer het in hun goedrecht zit omdat het in hun voorwaarden staat.
Dat het slordig is van de webshop is inderdaad waar maar foutjes kunnen voorkomen..
Het is alleen niet de eerste keer dat Paradigit zo'n actie heeft waarbij geen duidelijke voorwaarden zijn gesteld en men is vergeten het minimumbedrag in te stellen. En na het bevestigwn van de bestelling niks meer van zich laten horen.Galinsky schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:44:
Dat het slordig is van de webshop is inderdaad waar maar foutjes kunnen voorkomen..
Verwijderd
Dan mijd je die webshop als je er zo'n slechte ervaring mee hebt.oohh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:01:
[...]
Het is alleen niet de eerste keer dat Paradigit zo'n actie heeft waarbij geen duidelijke voorwaarden zijn gesteld en men is vergeten het minimumbedrag in te stellen. En na het bevestigwn van de bestelling niks meer van zich laten horen.
Sterker nog. Dit is al de derde keer dat het gebeurd.
Ik begrijp wat je bedoeld met recht hebben maarja het was ook meer om mijn standpunt te onderbouwen. Daarnaast ging mijn opmerking juist over juist niet gierig zijn en snappen dat het een foutje was en er dus geen ''misbruik'' van maken.henri86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:57:
[...]
Dit. Altijd dat gezeur, alsof je altijd maar het recht moet hebben.. Geen wonder dat NLers in het buitenland zo'n slechte naam wat betreft gierigheid.. Bovendien is ook hier op Tweakers bij de eerste melding van deze code erbij gezet dat ie geldig was vanaf 25 euro. Dus ja, iedereen die 'm hier vandaan heeft was volledig op de hoogte, tenzij ie bewust gekozen heeft juist die post, van de vermelding van de code n.b., niet helemaal te lezen..
Dat je het probeert ok, zou ik zelf ook doen als ik iets wilde hebben, maar ga vervolgens geen moord en brand schreeuwen als de winkel terecht zegt "ja hallo, maar dit gaan we niet doen".
Mee eens! Als het al je 3de keer is weetje dat het alweer een fout is en vermijd de webwinkel dan gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:04:
[...]
Dan mijd je die webshop als je er zo'n slechte ervaring mee hebt.
Onee, daar komt het gierige nederlander deel weer.... Het is goedkoop dus ik heb er recht op. Ik weet van de vorige 2x al dat het waarschijnlijk niet klopt, maar ik ga toch even zeiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Galinsky op 11-02-2015 15:08 ]
De voorwaarden zijn dus wel duidelijk verspreid. Iedereen die de code van Paradigit heeft ontvangen, heeft de voorwaarde van het minimumbedrag van 25 euro erbij gekregen.oohh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:01:
[...]
Het is alleen niet de eerste keer dat Paradigit zo'n actie heeft waarbij geen duidelijke voorwaarden zijn gesteld en men is vergeten het minimumbedrag in te stellen. En na het bevestigwn van de bestelling niks meer van zich laten horen.
Sterker nog. Dit is al de derde keer dat het gebeurd.
Dat je het onbeschoft vind mag, maar het is toch niet mijn probleem dat ze hun systeem niet op orde hebben en het achteraf niet klopt. Punt blijft dat ik gewoon een bestelling heb staan waar ik uiteindelijk gewoon nog voor moet betalen.Galinsky schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Men snapt toch zelf ook dat het niet helemaal goed zit. Dat je daar van profiteert kan ik me enigszins voorstellen al vind ik dat wel een beetje onbeschoft. Maar ga dan niet raar opkijken en boos worden als ze het voor henzelf oplossen zelfs wanneer het in hun goedrecht zit omdat het in hun voorwaarden staat.
Je zegt het verkeerd, het zou hetzelfde zijn als jij ergens bent wezen eten voor 50 euro en een bon hebt van 45 maar vervolgens (achteraf) hoort dat die bon pas vanaf 100euro gebruikt kan wordenhenri86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:10:
[...]
De voorwaarden zijn dus wel duidelijk verspreid. Iedereen die de code heeft ontvangen, heeft het minimumbedrag van 25 euro erbij zien staan.
Dat zo'n code vervolgens verspreid wordt met de mededeling dat ie misbruikt kan worden, is niet het probleem van paradigit (buiten het extra werk dat het ze oplevert) maar dat van de mensen die 'm op die manier gebruiken.
Als je een dinercheque krijgt van een vriend en hij geeft het uitgebreide boekje met waar je 'm kan gebruiken er niet bij, ga je toch ook niet bij de plaatselijke frituur arguen dat jij niet wist dat zij 'm niet accepteren en aangezien dat nergens bij hun aangegeven staat het niet jouw probleem is en ze 'm gewoon moeten aannemen?
Ook goed, het gaat om het ideeS95Sedan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:15:
[...]
Je zegt het verkeerd, het zou hetzelfde zijn als jij ergens bent wezen eten voor 50 euro en een bon hebt van 45 maar vervolgens (achteraf) hoort dat die bon pas vanaf 100euro gebruikt kan worden
Mwah. Ik ben zeker een gierige Nederlander. Maar ik heb geen zin om mij druk te maken om zulke onbenullige zaken. Ik probeer het gewoon en als ik niks krijg is het ook prima.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:04:
[...]
Dan mijd je die webshop als je er zo'n slechte ervaring mee hebt.
Onee, daar komt het gierige nederlander deel weer.... Het is goedkoop dus ik heb er recht op. Ik weet van de vorige 2x al dat het waarschijnlijk niet klopt, maar ik ga toch even zeiken.
Offtopic: je mag je spullen ook helemaal niet in een tas stoppen, daar heb je mandjes of karretjes voor. Heb je nog geluk dat ze niet de politie bellen ivm. winkeldiefstal als ze dat zien.henri86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:23:
[...]
Off-topic, maar voor de mensen die toch vinden dat als een winkel iets op een of andere manier mogelijk maakt je het recht hebt er misbruik van te maken: Ga lekker al je boodschappen bij de Jumbo doen met de zelfscanner. Pakt alles netjes in in een tas en scan maar een paar items. Word je gecontroleerd bij de kassa, zeg je: "Ja, ik heb alles zo netjes ingepakt, ik vind het niet fijn als dat nu helemaal overhoop gehaald gaat worden om die producten onderin te controleren. Ik ga wel even naar de gewone kassa zodat ik het rustig uit kan laden zonder dat dingen kapot gaan." Wordt je niet gecontroleerd, een hoop gratis boodschappen
(Ik heb dit wel eens zien gebeuren. Misschien was het wel de echte reden (ik vind het ook niet fijn als het kassameisje door de hele tas gaat wroeten en alles overhoop haalt als je boodschappen er netjes inzitten), maar ik zou het niet vertrouwen)
Nog meer offtopic maar dat is toch juist 1 van de voordelen van zelfscan, tenminste wel volgens de AH.Azrael schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:11:
[...]
Offtopic: je mag je spullen ook helemaal niet in een tas stoppen, daar heb je mandjes of karretjes voor. Heb je nog geluk dat ze niet de politie bellen ivm. winkeldiefstal als ze dat zien.
Offtopic ik had nog een USB drive van 32Gb nodig. Zag de voorwaarden pas ook laten dus zie wel of ik hem krijg (heb wel ook nog 4,95 verzendkosten dus feitelijk maar 2,55 korting)Bron: http://www.ah.nl/over-ah/services/zelfscannen
Zelf je boodschappen scannen
Zelfscannen is een slimme manier van boodschappen doen. Met behulp van een handscanner scan je zelf je boodschappen, en dat biedt veel voordelen:
Snel. Niet meer in de rij voor de kassa.
Makkelijk. Boodschappen direct inpakken tijdens het winkelen.
Overzichtelijk. Altijd inzicht in je voordeel en het te betalen bedrag.
Zelfscannen is op dit moment mogelijk in meer dan 180 Albert Heijn winkels en is beschikbaar voor iedereen met een geldige Bonuskaart.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Is inderdaad wel een risico van zelfscannen. Het zal ws. niet altijd zo'n vaart lopen, maar je kan alsnog iets vergeten en na het afrekenen tegengehouden worden. Zie https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=144727 (2 kratjes bier vergeten te scannen, gelijk een strafblad, mits je akkoord gaat met de strafbeschikking en de zaak niet laat voorkomen)Kurkentrekker schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:51:
Er staat in het artikel dat hij 7,50 betaalde. Dat betekent dat hij dus al betaald heeft bij AH, als je daarna alsnog controle krijgt, dan heb je inderdaad een probleem. De steekproeven voert AH uit voordat je kunt betalen. Als blijkt dat je dan iets vergeten bent, heb je nog geen diefstal gepleegd. Natuurlijk is het diefstal als jij 1 product afrekent en betaalt, en vervolgens met twee karren vol naar buiten loopt. De medewerker die ziet dat als het goed is, want je moet je bonnetje langs een scanner halen. Als je dat met een bon van 10cm doet, dan kun je nooit twee karren vol hebben, want dan wordt die bon al gauw een halve meter lang. Geen wonder dat ze je dan alsnog even aan de kant zetten.
Het zou voor mij ook een grote afknapper zijn, ik scan altijd mijn boodschappen zelf bij AH, maar als ik doordat ik iets vergeet, ineens diefstal zou plegen en een strafblad zou riskeren, dan gooi ik het wel op de band. Een strafblad kan ik me niet veroorloven, maar een foutje bij het scannen is menselijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Azrael op 11-02-2015 17:41 ]
Er staat in het artikel dat hij 7,50 betaalde. Dat betekent dat hij dus al betaald heeft bij AH, als je daarna alsnog controle krijgt, dan heb je inderdaad een probleem. De steekproeven voert AH uit voordat je kunt betalen. Als blijkt dat je dan iets vergeten bent, heb je nog geen diefstal gepleegd. Natuurlijk is het diefstal als jij 1 product afrekent en betaalt, en vervolgens met twee karren vol naar buiten loopt. De medewerker die ziet dat als het goed is, want je moet je bonnetje langs een scanner halen. Als je dat met een bon van 10cm doet, dan kun je nooit twee karren vol hebben, want dan wordt die bon al gauw een halve meter lang. Geen wonder dat ze je dan alsnog even aan de kant zetten.Azrael schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:34:
@ barticus: Als jij bij kassa staat en je wilt afrekenen terwijl je niet alle producten heb gescand is het al diefstal. Daar hoef je niet voor langs de kassa te lopen. Hier is al iemand voor veroordeeld tot een boete van 300 euro of zes dagen cel. Zie http://nos.nl/artikel/201...sa-lokt-diefstal-uit.html
[ Voor 29% gewijzigd door BounceMeister op 11-02-2015 18:33 ]
[ Voor 17% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-02-2015 02:36 ]
Juist met zelfscan promoot de Plus bijvoorbeeld inpakken tijdens het winkelen en is het zelfs het idee dat je dus winkelt met je rugzak/tas(sen), niemand kijkt er dan ook van op.Azrael schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:11:
[...]
Offtopic: je mag je spullen ook helemaal niet in een tas stoppen, daar heb je mandjes of karretjes voor. Heb je nog geluk dat ze niet de politie bellen ivm. winkeldiefstal als ze dat zien.
Ontopic: mijn bestellingen zijn gewoon verzonden. Ik was vanochtend niet thuis, anders had ik ze al in m'n bezit gehad. Morgen even afhalen bij het postkantoor
Fixing things to the breaking point...
Ik heb nog niets gehoord (per mail), het is dat ik het bericht van paradigit in dit topic lees.BounceMeister schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:55:
Hebben ze überhaupt een bericht verstuurd aan de klanten waarvan de order geannuleerd wordt?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Beetje zelfde verhaal als Teufel dus? Wees blij voor de mensen die gebruik hebben kunnen maken van een fout aangezien zij door het geautomatiseerde proces zijn gekomen en dat Paradigit sportief genoeg is om deze niet terug te eisen. Blijkbaar moet Paradigit echt eens haar protocol omtrent het aanmaken van kortingcodes bekijken...WhySoSerious? schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 02:35:
En dat is ook weer zoiets, een fout prima, annuleren prima is hun recht, maar lever dan ook echt niet aan iedereen de de kortingscode op foute manier heeft gebruikt. Nu zijn er toch weer een aantal mazzelaars en dat is niet eerlijk tegenover de rest waar de bestelling is geannuleerd. En het is niet onze schuld, hoe moeilijk is het nou om een minimale besteding toe te voegen aan een kortingscode.
Ik heb een overeenkomst met paradigit gesloten, ik heb betaald, paradigit heeft geleverd, daarmee is het klaar.RGAT schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 04:23:
Overigens mag je maar hopen dat je geen bericht van Paradigit krijgt om de spullen terug te sturen, misschien als de producten voor Paradigit minder waard zijn dan de verzendkosten dat je geluk hebt
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door harley op 13-02-2015 16:16 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dat ligt natuurlijk maar net aan de betaalinfrastructuur zoals payment provider etc.BounceMeister schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:10:
Ik had met Paypal betaald, maar krijg nu de vraag van Paradigit of ik mn iban door kan geven om terug te storten.
Blijkbaar weten ze niet dat dat ook via paypal kan..?
Helaas ..Geachte klant,
Op 10 en/of 11 februari heeft u een of meerdere bestelling bij ons gedaan en hierbij gebruikgemaakt van onze kortingscode "Valentijn2015"
Om gebruik te maken van deze kortingscode dient u te voldoen aan de actievoorwaarden. Dit houdt in dat er een minimale besteding van € 25,- dient plaats te vinden en dat u als klant de code één keer mag gebruiken
Omdat uw order niet aan deze voorwaarden voldoet, zijn wij genoodzaakt de order te annuleren. Het eventuele bedrag dat u heeft bijbetaald wordt binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq