Mijn netwerk kaart : een 10/100 mbps Fast Ethernet version C van Mtek peripherals heeft kuren..
Toen in die ouwe tijd , toen ik nog maar een celeron 400 had.. (gisteren
) kon ik deze op 450 zetten.. maar NIET op 500 omdat de netwerk kaart dan na 5 min niet meer werkte en na 15 min hing het hele systeem.
Nu heb ik een AMD duron 900@900 (eerst betere koeling hij is nu 50graden !) en doet de netwerk kaart hetzelfde ! 5 min werken daarna niet meer en dan na 5-15 min systeem vast !
WAT kan er met deze kaart aan de hand zijn
kan ie het niet hebben dat het systeem sneller is dan hem
(let wel, OC'en op celeron = met fsb he ! 75 werkte, 83 niet.. en met de duron op een Msi K7T turbo is de FSB toch 100 ?)
PLZ help me out... moet ik dat ding wegflikkeren en een nieuwe halen of is er een oplossing ?
Toen in die ouwe tijd , toen ik nog maar een celeron 400 had.. (gisteren
Nu heb ik een AMD duron 900@900 (eerst betere koeling hij is nu 50graden !) en doet de netwerk kaart hetzelfde ! 5 min werken daarna niet meer en dan na 5-15 min systeem vast !
WAT kan er met deze kaart aan de hand zijn
(let wel, OC'en op celeron = met fsb he ! 75 werkte, 83 niet.. en met de duron op een Msi K7T turbo is de FSB toch 100 ?)
PLZ help me out... moet ik dat ding wegflikkeren en een nieuwe halen of is er een oplossing ?