Beste tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer gaan gebruiken om mee te gamen, het is wel de bedoeling dat ik er een jaar of 4+ mee vooruit kan. Het liefste speel ik de nieuwste games met de graphics in ieder geval op gemiddeld of hoger.
(Binnenkort zal ik The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited gaan kopen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum/minimum prijs, maar ik denk aan een bedrag rond de €700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen enkele...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat ik 8GB geheugen nodig heb, en daarbij minimaal Intel Core i5. Verder zijn minimaal 2 USB 3.0 poorten een vereisten.
HDMI aansluiting is niet nodig, maar is wel een plus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helaas weinig ervaring met desktops, en heb hier dan ook geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig te zeggen hier, wel moet ik zeggen dat hoe stiller hij is hoe beter.
Hoewel het prijsverschil niet te groot moet worden.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen, ben sowieso niet echt toe aan ingewikkelde dingen.
Heb je al een desktop in gedachten en waar twijfel je over?
Ik denk momenteel aan de volgende drie desktops: http://tweakers.net/price...;398060;412027/categorie/
Het verschil in de processor is wel duidelijk, maar ik weet niet wat ik moet kiezen betreft de videokaart.
Hulp met deze keuze is welkom!
Alvast bedankt,
Koen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer gaan gebruiken om mee te gamen, het is wel de bedoeling dat ik er een jaar of 4+ mee vooruit kan. Het liefste speel ik de nieuwste games met de graphics in ieder geval op gemiddeld of hoger.
(Binnenkort zal ik The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited gaan kopen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum/minimum prijs, maar ik denk aan een bedrag rond de €700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen enkele...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat ik 8GB geheugen nodig heb, en daarbij minimaal Intel Core i5. Verder zijn minimaal 2 USB 3.0 poorten een vereisten.
HDMI aansluiting is niet nodig, maar is wel een plus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helaas weinig ervaring met desktops, en heb hier dan ook geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig te zeggen hier, wel moet ik zeggen dat hoe stiller hij is hoe beter.
Hoewel het prijsverschil niet te groot moet worden.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen, ben sowieso niet echt toe aan ingewikkelde dingen.
Heb je al een desktop in gedachten en waar twijfel je over?
Ik denk momenteel aan de volgende drie desktops: http://tweakers.net/price...;398060;412027/categorie/
Het verschil in de processor is wel duidelijk, maar ik weet niet wat ik moet kiezen betreft de videokaart.
Hulp met deze keuze is welkom!
Alvast bedankt,
Koen
[ Voor 0% gewijzigd door TheAncientDovah op 11-02-2015 13:08 . Reden: Naam vergeten op einde ]
Meester in de kunsten van...