Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rickvdvulkaan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06 08:53
Goedendag,

Dit is mijn eerste post hier, al volg ik de website en het forum al jaren regelmatig.

Ik zit met een klein dingetje, ik heb er al flink naar gezocht (gegoogled,manual), maar geen echt goed antwoord op kunnen vinden.

Ik werk voor een klein bedrijf met meerdere email-adressen vanuit een server met daarop plesk 8.3.0.

Die email-adressen bestaan al een tijdje. Nu wilde ik een nieuw email-account toevoegen. Dit lijkt allemaal redelijk recht toe recht aan. In principe lijkt het goed te werken en is het adres toegevoegd bij het domein. Maar zodra ik via roundcube of thunderbird probeer in te loggen, geeft hij in beide gevallen aan dat de user niet gevonden word of dat het wachtwoord niet klopt. (met de andere e-mail accounts lukt dit wel)

In de interface van plesk zelf kan je ook op een icoontje drukken waarna er een webmail popup verschijnt. hierin kan ik wel netjes inloggen en een mail versturen. maar ontvangen lukt dan weer niet. zodra ik met een ander account een mail naar het nieuwe account probeer te versturen geeft hij ook hier aan dat de user niet gevonden kan worden.

aan dichtstaande poorten lijkt het me niet te liggen, ik heb het gevoel dat ik ergens gewoon nog een stap mis maar ik kom er maar niet uit.

beetje met de handen in het haar.

iemand suggesties?