Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:23
Ik ben zo slecht in titels verzinnen.

Ik zal deze dan ook even uitleggen.. Ik heb een wusb6300 wifi adapter gekocht. Ik heb deze eerst even 1 dag gebruikt in de kamer waar deze altijd werkt. Maar dacht hey laat ik is eens in me andere kamer me pc neerzetten is vriendinlief ook weer blij.

Wat blijkt daar werkt er "iets" niet. En wat dat iets is heb ik jullie hulp bij nodig.

Wat wel lukt.

Verbinding is volle 100%
Er zijn geen verbindingsproblemen
Ontvangst dus goed.
ik krijg een ip.
cmd en dan tracert naar www.google.nl lukt ook.

Wat lukt dan niet?
Internetten
Email

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

*Waar* ben je dan mee verbonden? Klinkt alsof je in die kamer geen DNS krijgt, enige reden dat dat zo zou zijn is als je in de ene kamer met de ene AP (bijv de jouwe) verbonden bent, in de andere kamer met de een andere AP (bijv die van de buren) verbonden bent :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Updaten opgelost: Wifi signaal was toch niet sterk genoeg. Nu een repeater ertussen en het is opgelost :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

stftweaker schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:00:
Updaten opgelost: Wifi signaal was toch niet sterk genoeg. Nu een repeater ertussen en het is opgelost :)
Verbinding is volle 100%, "Wifi signaal was toch niet sterk genoeg" ? Whait whut? :|

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
flipkipse schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:03:
[...]

Verbinding is volle 100%, "Wifi signaal was toch niet sterk genoeg" ? Whait whut? :|
jaaaa.... Ik heb geen idee maar een vriend kwam mij met zo'n ding aan en het werkte.

How are you doing?