Aangezien ik zelf niet heb meegewerkt aan het leggen van het netwerk, kan ik op dit moment weinig vertellen maar probeer zoveel mogelijk door te geven
Het volgende is het geval;
Op de studentenflat van mijn vriendin hebben ze een netwerk aangelegd.
Er is een hub aanwezig en zo goed als het hele netwerk werkt perfect.
Zo goed als, want bij mijn vriendin en een andere meid werkt het niet zoals het moet, terwijl het bij de rest van de ganggenoten wel werkt
Alles is goed ingesteld (netzo als de rest) en software/hardware matig is nergens iets mis.
Ook alle kabels zijn goed en hebben er voor de 5 keer een nieuwe geprobeerd, ook andere netwerk kaart en poorten.
Toch kan iedereen mijn vriendin's pc zien, maar niet op de pc 'kijken' en omgekeerd ziet mijn vriendin's pc helemaal niemand.
Weet iemand een mogelijk oplossing voor een probleem waar ik niet achter kan komen 9en 6 anderen)
PS PC is ook geheel opnieuw geinstalleerd; celeron 466, 128mb, TNT ultra, 12gb disk etc.
<Gewijzigd om 20.36>
PPS En ga niet zeggen dat het weer aan de vrouwen ligt, heb ik nix aan
Het volgende is het geval;
Op de studentenflat van mijn vriendin hebben ze een netwerk aangelegd.
Er is een hub aanwezig en zo goed als het hele netwerk werkt perfect.
Zo goed als, want bij mijn vriendin en een andere meid werkt het niet zoals het moet, terwijl het bij de rest van de ganggenoten wel werkt
Alles is goed ingesteld (netzo als de rest) en software/hardware matig is nergens iets mis.
Ook alle kabels zijn goed en hebben er voor de 5 keer een nieuwe geprobeerd, ook andere netwerk kaart en poorten.
Toch kan iedereen mijn vriendin's pc zien, maar niet op de pc 'kijken' en omgekeerd ziet mijn vriendin's pc helemaal niemand.
Weet iemand een mogelijk oplossing voor een probleem waar ik niet achter kan komen 9en 6 anderen)
PS PC is ook geheel opnieuw geinstalleerd; celeron 466, 128mb, TNT ultra, 12gb disk etc.
<Gewijzigd om 20.36>
PPS En ga niet zeggen dat het weer aan de vrouwen ligt, heb ik nix aan