Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bordspellenmeetup

Pagina: 1
Acties:

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:20
http://tweakers.net/advertorials/bordspellenmeetup/ geeft de melding:

Deze Advertorial staat onder embargo.

U heeft geen permissie om deze advertorial te bekijken. Neem voor het verkrijgen van toegang contact op met uw contactpersoon bij Tweakers

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ja, dat klopt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar hoort ie dan al wel in de tracker te verschijnen?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik vroeg mij ook al af waarom er een "advertorial onder embargo" in de tracker staat. Gelukkig op tijd gezien dat er al een topic was voor ik er zelf een aanmaakte :P

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 11-02-2015 11:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
TERW_DAN schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:35:
Maar hoort ie dan al wel in de tracker te verschijnen?
Ah nee, dat hoorde niet. Morgenochtend een nieuwe kans ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wilbert de Vries schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:01:
[...]

Ah nee, dat hoorde niet. Morgenochtend een nieuwe kans ;)
Oeh, kannie wachten :D

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000578104.png
Op donderdag 5 maart organiseren Tweakers en CGI speciaal voor it engineers en software developers een heuse Bordspellenmeet-up. Wil jij na een week hard werken even stoom afblazen en samen met vakgenoten ontspannen met een avondje bordspellen? Voor hapjes en drankjes wordt gezorgd en tijdens de avond praten CGI en Tweakers je ook (kort) bij over ontwikkelingen in het vakgebied. We zorgen voor verschillende spellen, zie hieronder, maar horen ook graag welke spellen jij graag (nog meer) zou willen spelen.

Bijzijn is meemaken, dus behoor je tot de doelgroep en ga jij een uitdaging niet uit de weg? Meld je dan snel aan voor deze meet-up! Aanmelden kan t/m 22 februari en er is plek voor 60 tweakers.
Uit alle aanmeldingen kiezen we willekeurig 60 gelukkigen. Uiterlijk 24 februari krijgen deze 60 tweakers bericht dat ze aanwezig mogen zijn.
hij staat nu al live _/-\o_ toffe actie van het prachtige bedrijf CGI Nederland ! :9~

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2015 23:39 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 15:40
Jammer dat het op een donderdagavond is :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:04
Ik vind het een leuke actie en zal er over nadenken om me in te schrijven. Misschien wat achterdochtig maar wat schiet CGI hiermee op? Enige wat ik kan bedenken is naamsbekendheid maar dan hadden ze ook geld neer kunnen leggen voor een reclame campagne. Dus wat is het doel van CGI?

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Robkazoe schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:55:
Ik vind het een leuke actie en zal er over nadenken om me in te schrijven. Misschien wat achterdochtig maar wat schiet CGI hiermee op? Enige wat ik kan bedenken is naamsbekendheid maar dan hadden ze ook geld neer kunnen leggen voor een reclame campagne. Dus wat is het doel van CGI?
Soms doet het geven van een goed gevoel en het bezorgen van een leuke avond meer voor een merk dan een bannercampagne. Dit is er zo een verwacht ik :)
Pagina: 1