Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat kan ik van deze laptop verwachten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,
even graag wat info over deze laptop
Medion Akoya P6647
I5 4210
Nvidea gforce gt825m
6GB Ram
Standaard hdd 1tb 7200rpm
( maar ik steek Mijn eigen ssd 250gb samsung evo 850)

Ik ga deze dus morgen bestellen

Wat kan ik hier van verwachten met die specs ?

Games spelen ? Zo ja welke ? Welke kwaliteit & instellingen maximum voor het soepel te laten werken .

Graag jullie mening

Groetjes N.

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:56
Moeten we nu alle games gaan opnoemen die er zijn, en vervolgens ook nog precies de instellingen er achter zetten? Wat heb je zelf al gevonden?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:29
Mijn mening? Die geef ik altijd graag. :) Wat een waardeloos topic. Je kan zelf die specs opzoeken op Google en kijken wat vergelijkbare systemen doen. Of moeten wij dat voor je doen? Nee bedankt. :)

Ik zeg 95% slotje.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Game prestaties zijn voornamelijk afhankelijk van de videokaart. Hier kan je wat benchmarks zien van de 825M van Nvidia. http://www.notebookcheck....eForce-825M.110063.0.html
De meeste nieuwe games kan je blijkbaar op Low/Medium spelen op een 1366x768 resolutie. Wil je echt lekker kunnen gamen met hogere settings kan je beter een laptop nemen met een betere videokaart lijkt mij. :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:31
Dit is geen vraag/antwoord forum maar een discussieforum. Zoek zelf eens wat op over die videochip en als je dan nog specifieke vragen hebt willen we je graag verder helpen.

En trouwens, als je hem toch gaat bestellen kun je het zelf uittesten toch?

• Umbrah
  • Laatst online: 18:01

Umbrah

The Incredible MapMan

Vrij veel varianten hiervan, indien een 1366*768 scherm: redelijk gamen (lage resolutie) maar flut voor de rest. Indien 1920*1080: andersom. De GPU is (tenzij je het soort gamer speelt wat alleen dingen als candy crush doet) echter wel vrij licht.

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:14
Ik ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:57:

Wat kan ik hier van verwachten met die specs ?

Games spelen ? Zo ja welke ? Welke kwaliteit & instellingen maximum voor het soepel te laten werken .
Zo veel variabelen... zo veel games...

Je vraagt niet doel treffend...
Oke, succes! :)

DPC Chef-kok :)

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Even je andere topic (kan dit daar niet in?) en ik zeg: flutscherm, en low/mid games. Erg duur voor wat hij bied (voor een merk wat toch wel een hoop twijfelachtige clevo's de wereld in heeft geholpen...)

Tevens veel bloatware, zoals McAfee wat vrij overbodig is...

[ Voor 13% gewijzigd door Umbrah op 11-02-2015 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet iets duidelijker was , maar ik had het over

grid autosport
Blur Racing

Ik weet totaal niets af van videokaarten etc. Ben vandaag langs geweest in verschillende shops en allen vertellen me iets anders , miss dat ik hier dacht meer info te krijgen .

Ik ben geen pure gamer maar af en toe een spelletje lijkt me leuk .

Moet niet op hoge instellingen zijn .
Als ik er maar wat plezier aan heb zonder storingen .

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:12:
Sorry dat ik niet iets duidelijker was , maar ik had het over

grid autosport
Blur Racing

Ik weet totaal niets af van videokaarten etc. Ben vandaag langs geweest in verschillende shops en allen vertellen me iets anders , miss dat ik hier dacht meer info te krijgen .

Ik ben geen pure gamer maar af en toe een spelletje lijkt me leuk .

Moet niet op hoge instellingen zijn .
Als ik er maar wat plezier aan heb zonder storingen .
Nou, ondanks dat dit een discussie is, ben ik heel eventjes lief (hoop ik)
Grid autosport kan ik op 1360x768 op high vloeiend spelen, die andere weet ik niet.

Oja, ik kon dit spelen op Intel Core i5 4690k (zonder overklok) en intel hd graphics (zonder overklok).

[ Voor 6% gewijzigd door pwillemske op 11-02-2015 08:01 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwacht geen wonderen, noch kwaliteit... dat is mijn mening. Je hebt een absurd lage resolutie wat alles wat niet- game gerelateerd is erg ongemakkelijk kan maken, en een absurd trage videokaart die hedendaagse spelletjes misschien redelijk kan op mid/low (enkele game high), maar mijn kristallen bol is stuk dus voor over twee jaar kan ik geen uitspraken doen.

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Het is een vergelijkbare kaart als een GT 645M, sterker nog het gebruikt dezelfde architectuur...
Dat betekend dat je best ok kan spelen op een lage resolutie (1366x768), ikzelf heb er altijd WoW op gespeeld (op een GT 640M) met aangekaarte resolutie, een ULV i7 op hoge settings met AA...
Dus als je niet al te veel verwacht kun je best een game mee spelen !

Ik zou trouwens eerder kijken naar deze : pricewatch: Acer Aspire E5-572G-59XT

Net iets betere videokaart, een solide cpu (i5-4210) waar je sowieso beter goed naar kunt kijken als je alleen occasioneel speelt heb je meer aan een goede cpu voor de rest van het systeem dan een videokaart !

Acer is wel wisselvallig wat betreft kwalitiet, de ene serie is probleemloos de andere weer niet... Ikzelf heb een (dure) ultrabook en die doet het nu alweer 3 jaar zonder enige issue, de Acer die ik daarvoor had ook trouwens, alleen soms heb je van dei goedkopere Acer's die iets minder kunnen zijn... Dat risico loop je nu enigszins wel gezien de prijssegment waar we in zoeken !

[ Voor 51% gewijzigd door TIGER79 op 11-02-2015 08:28 ]

Pagina: 1