Nieuwe Videokaart!!

Pagina: 1
Acties:

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01-2025
Ik zoek een?
Ik denk dat ik een nieuwe videokaart nodig heb.
Wang ik heb een systeem met, FX-6100, 8GB DDR3 Geheugen, een aantal HDD's (ook erg trage) van oude pc's ingebruik. Als videokaart heb ik een HD5770 videokaart. Als ik nu ga gamen, voornamelijk H1Z1, Insurgency, 7DTD, Dayz , Rust en GTA4, kan ik alles dan nog goed draaien? Ook in de toekomst. PS: ik ga een SSD kopen waar ik het OS opzet.

Wat is je budget?
Ik wil er ongeveer 80 euro voor uitgeven, via Marktplaats een videokaart kopen kan ook, ik heb de HD5770 daar ook vandaan namelijk,

Het merk of type maakt mij niet uit, als het maar een goede is.

Ik ga de PC denk ik boven in de game kamer naast een PS4 zetten, nu wordt hij nog gebruikt door mijn vader, maar die gaat een laptop kopen.

Al met al, ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

En met windows prestatie index scoort alles een 7.4 behalve de HDD.

Alvast bedankt,

Theo

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-02 18:17
Waarom denk je dat je een nieuwe videokaart nodig hebt? Misschien handig om dat eerst uit te zoeken, SSD kan ook al wonderen doen, etc..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je de hardware al hebt, test het dan en kijk hoe het draait. Het hangt natuurlijk ook af van de resolutie en de settings waarop je het spul wilt gaan draaien.

Upgraden kan altijd nog.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
Een HD5770 is meer een HTPC kaart en niet echt goed om te gamen, dus ja je hebt waarschijnlijk wat anders nodig.

Wat voor voeding zit er in? (Merk + type, niet zomaar het vermogen) Je kunt nog wel de videokaart upgraden naar wat snellers, als de voeding dat kan trekken toch.