Scroll omlaag voor de huidige internet situatie!
Hoe kan ik het beste die ene kabel die hier ligt omzetten naar 1. een wifi signaal en 2. 2xethernet kabel?
Ik zoek een?
Router/hub/accespoint met zowel wifi als ethernetkabel mogelijkheden
Wat is je budget?
rond de 60 euro maar als het moet kan het duurder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De router die er al hangt is een TP-link dus misschien dat dit beter communiceert? Verder niet heel belangrijk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige netwerk situatie. Er staat een ziggo modem in de meterkast. ->kabel-> TPlink router met wifi ->kabel naar mijn kamer.
Nu is het probleem dat de wifi (ik woon in een oud studentenhuis in het centrum met dikke muren uit de 17e eeuw) hier niet doorheen komt
. Op de kamer staat een mediapc (kabel internet) een laptop (wifi) en een telefoon (wifi) Nu wil ik er een pc neerzetten die ook via de kabel verbinding maakt. Hiervoor dacht ik genoeg te hebben aan een switch / hub maar als ik ook gelijk mijn wifi probleem op kan lossen, graag!
Bedankt voor het lezen!
Hoe kan ik het beste die ene kabel die hier ligt omzetten naar 1. een wifi signaal en 2. 2xethernet kabel?
Ik zoek een?
Router/hub/accespoint met zowel wifi als ethernetkabel mogelijkheden
Wat is je budget?
rond de 60 euro maar als het moet kan het duurder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De router die er al hangt is een TP-link dus misschien dat dit beter communiceert? Verder niet heel belangrijk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige netwerk situatie. Er staat een ziggo modem in de meterkast. ->kabel-> TPlink router met wifi ->kabel naar mijn kamer.
Nu is het probleem dat de wifi (ik woon in een oud studentenhuis in het centrum met dikke muren uit de 17e eeuw) hier niet doorheen komt
Bedankt voor het lezen!