Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn ervaring met het overstappen naar een mechanisch.

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:23
De titel kon niet langer, maar hier wil ik graag mijn ervaring delen, en jullie verhalen / meningen horen over mechanische toetsenborden.

Ik heb altijd rubber dome toetsenborden gehad, eerst van die simpele en later kreeg ik als cadeau een wanna-be gaming toetsenbord opgestuurd. Deze was verassend comfortabel en heb ik ook een hele tijd gebruikt. Maar dit was een Chinese demo en deze ging ook stuk. Nu heb ik de Steelseries 6GV2 ontvangen.

Eerlijk gezegd valt het me best tegen, het gebruikt Cherry™ Black switches en ik kan het niet vergelijken aangezien het mijn eerste toetsenbord is, maar ik voel juist minder goed of ik nu een toets heb ingedrukt of niet. Het geluid stoort me lichtjes als kan ik hier later aan wennen.

Wat is jullie mening met mechanische toetsenborden?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En wat is er mis met je reactie plaatsen in Het grote mechanische toetsenborden topic? Dat topic is er juist voor gemaakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 23:01
Misschien heb je dan juist de verkeerde switches te pakken? Iedere kleur voelt gewoon zo anders aan... Ben er zelf ook voor naar aan het kijken en daarvoor deze jongen gekocht. Na een paar minuten spelen werd me al duidelijk dat Black 't juist niet ging worden. (Zit zelf hard te twijfelen tussen Blue en Green, maar da's een ander verhaal)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Het grote mechanische toetsenborden topic is inderdaad the place to be. Succes!

Dit topic is gesloten.