SSD plaatsen in medion Akoya

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum leden , ik ben van plan een Medion laptop te kopen , nu is mijn vraag zou mijn ssd in deze laptop passen ?
Ik heb een ssd van SATA3 samsung 850 EVO

Dit is het laptop type ..

http://www.medion.com/be/...47-laptop-30017681a1.html?

Eventueel ervaringen met deze laptop zijn ook welkom

Graag jullie reacties .

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je de hofline al gebeld? Zij hebben sowieso meer info.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wat meestal is met dit modellen is dat er wel ruimte is, maar geen aansluiting. Zo ook met hier een laptop, ruimte voor 3 hdd's, 2 zitten er standaard in en de derde ruimte is voor het duurste model. Je zou dus de 'oude' hdd moeten verwijderen en je ssd er in zetten.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja, dat lijkt me nogal logisch. 1 op 1 wisselen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De hotline is enkel beschikbaar op het 0800 nummer maar dit kan je niet bellen met je gsm :/ ik heb de service al gebeld maar die zijden idd de hotline te contacteren maar wisten er zelf niks van af , maar ik ga uit op de mening van de ervaren personen in het laptop gebeuren . met alle geluk kan ik dan er van uit gaan dat men ssd er in past ,

Ssd gekocht voor men oudere laptop omdat de schijf zogezegd stuk was vertelde de winkel me na een week videokaart kapot en kostprijs 180 euro ( op moederbord ) dus maar een nieuwe gekocht , had ik de ssd niet moeten kopen had ik het met de standaard schijf gedaan wat in de laptop zit .

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Waarom kun je geen 0800nr bellen met een gsm?
Gewoon openschroeven en gaan.

Succes

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De servicelijn zij me dat de nummer niet bereikbaar is met de gsm :0 en idd heb het getest , is een gratis nummer maar niet bereikbaar raar maar waar

Nummer is btw 0800 49 909

Gaat leuk zijn die ssd in die laptop ! Krachtig en goed voor middel games te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:18
Letterlijk 5 seconden googlen levert je deze review op van deze laptop: http://www.notebookcheck....71-Notebook.112167.0.html

Ja, de HDD is te vervangen voor een SSD.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Pagina: 1