Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SSD plaatsen in medion Akoya

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum leden , ik ben van plan een Medion laptop te kopen , nu is mijn vraag zou mijn ssd in deze laptop passen ?
Ik heb een ssd van SATA3 samsung 850 EVO

Dit is het laptop type ..

http://www.medion.com/be/...47-laptop-30017681a1.html?

Eventueel ervaringen met deze laptop zijn ook welkom

Graag jullie reacties .

Alvast bedankt

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je de hofline al gebeld? Zij hebben sowieso meer info.

Hoi!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wat meestal is met dit modellen is dat er wel ruimte is, maar geen aansluiting. Zo ook met hier een laptop, ruimte voor 3 hdd's, 2 zitten er standaard in en de derde ruimte is voor het duurste model. Je zou dus de 'oude' hdd moeten verwijderen en je ssd er in zetten.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja, dat lijkt me nogal logisch. 1 op 1 wisselen.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
De hotline is enkel beschikbaar op het 0800 nummer maar dit kan je niet bellen met je gsm :/ ik heb de service al gebeld maar die zijden idd de hotline te contacteren maar wisten er zelf niks van af , maar ik ga uit op de mening van de ervaren personen in het laptop gebeuren . met alle geluk kan ik dan er van uit gaan dat men ssd er in past ,

Ssd gekocht voor men oudere laptop omdat de schijf zogezegd stuk was vertelde de winkel me na een week videokaart kapot en kostprijs 180 euro ( op moederbord ) dus maar een nieuwe gekocht , had ik de ssd niet moeten kopen had ik het met de standaard schijf gedaan wat in de laptop zit .

Alvast bedankt voor de reacties

• EWK
  • Niet online

EWK

Waarom kun je geen 0800nr bellen met een gsm?
Gewoon openschroeven en gaan.

Succes

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
De servicelijn zij me dat de nummer niet bereikbaar is met de gsm :0 en idd heb het getest , is een gratis nummer maar niet bereikbaar raar maar waar

Nummer is btw 0800 49 909

Gaat leuk zijn die ssd in die laptop ! Krachtig en goed voor middel games te spelen

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:01
Letterlijk 5 seconden googlen levert je deze review op van deze laptop: http://www.notebookcheck....71-Notebook.112167.0.html

Ja, de HDD is te vervangen voor een SSD.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Pagina: 1