Beste Tweakers,
Ik had nog een oud systeem liggen met een q8200 en een nette 520 CM modulaire voeding. Echter had het moederbord wat kuren, (faulty usb hubs bijv.) en besloot ik wat updgrades te bestellen.
Het systeem na upgrades ( nieuw 4gb ddr3 ram, nieuw mobo, nieuwe ssd )
-M520 Voeding
-Kingston v300 120gb sdd
-GeIL 4 GB DDR3-1333, geheugen(GD34GB1333C9SC, DragonRAM)
-GIGABYTE GA-G41M-Combo (rev. 2.0) 2 x ddr2, 2 x ddr3
-9600GT graka
Wel nu, vandaag na het ontvangen van de onderdelen het systeem overgezet. Ik krijg geen signaal op de monitor, ik hoor geen piepjes enkel een soort klik. ( voor het overzetten draaide het systeem nog wel ) De reboot is infinite. Heb nu alle onderdelen ontkoppeld behalve de de cpu, mobo en psu met hetzelfde resultaat. Balkje ram of ssd erbij, zelfde resultaat.
Al geprobeerd:
-Alternatief ram balkje ingeplugd (oude ddr2)
-Andere PSU geprobeerd (nog steeds infinite reboot)
Kunnen jullie mij verder helpen? Bij voorbaad dank, TU
Ik had nog een oud systeem liggen met een q8200 en een nette 520 CM modulaire voeding. Echter had het moederbord wat kuren, (faulty usb hubs bijv.) en besloot ik wat updgrades te bestellen.
Het systeem na upgrades ( nieuw 4gb ddr3 ram, nieuw mobo, nieuwe ssd )
-M520 Voeding
-Kingston v300 120gb sdd
-GeIL 4 GB DDR3-1333, geheugen(GD34GB1333C9SC, DragonRAM)
-GIGABYTE GA-G41M-Combo (rev. 2.0) 2 x ddr2, 2 x ddr3
-9600GT graka
Wel nu, vandaag na het ontvangen van de onderdelen het systeem overgezet. Ik krijg geen signaal op de monitor, ik hoor geen piepjes enkel een soort klik. ( voor het overzetten draaide het systeem nog wel ) De reboot is infinite. Heb nu alle onderdelen ontkoppeld behalve de de cpu, mobo en psu met hetzelfde resultaat. Balkje ram of ssd erbij, zelfde resultaat.
Al geprobeerd:
-Alternatief ram balkje ingeplugd (oude ddr2)
-Andere PSU geprobeerd (nog steeds infinite reboot)
Kunnen jullie mij verder helpen? Bij voorbaad dank, TU