Toon posts:

Hoe het best configureren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mijn DPC koe nu zo goed mogelijk configureren in windows 2000 omdat ik zo graag veel; wil grazen en zo veel mogelijk dan :)

Alvast bedankt

en meld zoveel mogelijk wat ik moet doen au..b. :) niewbey :)

Verwijderd

alle onige services uitzetten pc met rust laten enz enz

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

De client pakt gewoon alle idle tijd die er beschikbaar is. Draai je dus processen of programma's die veel CPU-kracht opslokken, dan graast je koe minder.
Bekend voorbeeld is een 3D-screensaver; die pakt zo 90% van je CPU-kracht waardoor er maar 10% voor je koe overblijft.
Het beste is om 'm als service te installeren, en dan uit te loggen. Monitor uitzetten, en 24/7 laten draaien :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ah ook wel een goed idee ja alleen ik heb een vraagje waarom blijf ik maar met 1^2^28 of 2^2^28 gaan inplaats van andere met onder optie 12 van de config (hoofdmenu 2->12) met instellingen hetzelfde en die gaan met 32^2^28??

Want ik wil ook zoveel als dat kan waar zou dat aan kunnen liggen denken jullie?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Het kan er aan liggen dat je pech hebt, en de keyserver had op dat moment alleen kleine packets. Anders kan het misschien zijn dat je ingesteld hebt dat ie voor b.v. 1 uur of iig heel weinig blokjes per keer moet ophalen. Je kunt dan wel de packetsize op 33 zetten, maar als je slechts om 1 wu vraagt krijg je die ook.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb hem wel op 33 staan :) :)

En ja misshcien kan het daar aan liggen ik gooi de packets die ik nu heb wel ff weg dan kan ik nieuwe binnenhalen ff testen, thnx voor de tip

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het nog klopt ook nog omdat hij nu opeens meer binnenhaalt in het begin dan dat hij deed dus ik denk als hij nog een paar keer wat dingen heeft berekent dat hij dan alles beter binnenhaalt

Edit: verdorie hij doet het nog steeds niet :( :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
verdorie werkt nog niet waar kan het nou aan liggen :(

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hoeveel WU per keer haal je binnen dan :?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 21:41 schreef Bloem25 het volgende:
Hoeveel WU per keer haal je binnen dan :?
hoe bedoel je, keys per seconde of dan hoeveel zoals 1^2^28?

bij mij verschilt het van 1^2^28 tot 3^2^28

Verwijderd

Topicstarter
iemand? want ik wil dit ff graag aan de praat hebben

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47

Gamer

Electrified

kijk hier anders even.

http://www.tweakers.net/reviews/123

succes
*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1