Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Past Hyper 212 EVO in T-bird 777 case?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb help nodig met de afmetingen van mijn case. mijn case is niet zo goed.....let me tell you why.
hij is goedkoop, en ik bedoel niet alleen goedkoop in prijs maar de bouwkwaliteit bweee.
ik heb het over de t-bird 777, ja niet eens een merk, letterlijk GEEN MERK.
http://www.amazon.co.uk/T...r=8-2&keywords=T-Bird+777

ik ga daarom met mijn verjaardag een corsair 230t vragen, en ik wil een cm hyper 212 evo.
Het beste zou zijn als ik de cooler nu al kan installeren en gebruiken, maar ik werk
nooit met hoge koelers dus kweet niet.....
mijn case is 174mm breed, 420mm diep en 400mm hoog.
de koeler is 120mm breed, 80mm diep en 159mm hoog.
ik weet ook wel dat 174 - 159 15 is maar die 15mm is dat de ruimte die ik overhoud.
of is dat net de ruimte wat de cpu en moederbord nodig heb, je weet wel...
dus lukt het of niet??? :? :? :? :? :?

[ Voor 1% gewijzigd door br00ky op 10-02-2015 20:19 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik zou zeggen, probeer het uit. Wat let je?

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:45
br00ky schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:11:
Ik zou zeggen, probeer het uit. Wat let je?
Het lijkt er sterk op dat hij de kast en CPU cooler niet heeft, dus ik neem aan dat dat hem belet...?
Iets kopen waarvan je niet weet of het past is niet echt slim, vandaar dat hij het waarschijnlijk hier vraagt.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pak gewoon een CM en meet het of probeer inderdaad gewoon uit. Als dat niet is wat je bedoeld kan ik helaas niet verder helpen totdat je uitlegt wat je hebt/nog niet hebt en hoe je het denkt ineen te gaan zetten.

Ik wil je ook nog even wijzen op je taalgebruik en het gebruik van de leestekens (of eerder: het gebrek eraan) waarbij je het in de meeste zinnen ook nog vertikt om een hoofdletter te gebruiken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Zinloos1 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:16:
[...]

Het lijkt er sterk op dat hij de kast en CPU cooler niet heeft, dus ik neem aan dat dat hem belet...?
Iets kopen waarvan je niet weet of het past is niet echt slim, vandaar dat hij het waarschijnlijk hier vraagt.
Zoals ik het nu lees klopt dat inderdaad, maar aan de andere kant wil hij een 230T, waar die volgens de specs gewoon inpast.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik ben niet nederlands, ik kom uit canada.

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Ook in Canada gebruiken ze de shift-toets.

Maar je probleem is niet helemaal duidelijk. Je hebt de koeler niet en de case ook niet. Als je gewoon wacht met het aanschaffen van die EVO tot je de case hebt, hoef je ook niet moeilijk te gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik was inderdaad niet duidelijk, ik ga over een paar weken mijn pc upgraden en het enige wat ik overhoud
is mijn harde schijf en mijn case. de 230t komt pas in juni/juli dus ik wil niet unable zijn te gamen met
de stock koeler.

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-11 11:05
De kast heeft 165mm ruimte voor een cpu koeler. De koeler is volgens jouw opgave 159mm hoog. Het gaat dus gewoon passen.

http://www.corsair.com/se...ed-compact-mid-tower-case

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:54:
nee ik was inderdaad niet duidelijk, ik ga over een paar weken mijn pc upgraden en het enige wat ik overhoud
is mijn harde schijf en mijn case. de 230t komt pas in juni/juli dus ik wil niet unable zijn te gamen met
de stock koeler.
Hoezo zou dat "unable" zijn? De stock koeler werkt prima, alleen wat luidruchtiger. Mijn idee, upgrade, stock koeler erin. Juni/juli 230t + EVO, gaan.
Pagina: 1