Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 en of een vervanging van mijn 2500K processor nodig was
Wat is je budget?
Ongeveer tussen de 200 en 350 euro, mag altijd lager
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: i5 2500K, Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 , 8GB RAM, Voeding: TX750M, Videokaart: HD6950
Ik zoek al een tijdje naar een nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 maar sinds ik niet echt up to date ben met videokaarten, vroeg ik af wat een beetje een goed upgrade was. En is het nodig dat ik mijn 2500K ook upgrade, of is een overclock voldoende?
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 en of een vervanging van mijn 2500K processor nodig was
Wat is je budget?
Ongeveer tussen de 200 en 350 euro, mag altijd lager
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: i5 2500K, Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 , 8GB RAM, Voeding: TX750M, Videokaart: HD6950
Ik zoek al een tijdje naar een nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 maar sinds ik niet echt up to date ben met videokaarten, vroeg ik af wat een beetje een goed upgrade was. En is het nodig dat ik mijn 2500K ook upgrade, of is een overclock voldoende?