Toon posts:

Macbook Air 2011 heeft software kuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MBA 13" mid 2011 (i5, 4gb ram, 128 gb ssd, OS X Yosemite versie 10.10.2).

Laptop is nu 2,5 jaar oud en nooit problemen mee gehad.

Dagelijks doet zich het probleem voor dat ik bijv ben aant internetten en skype opstart of imessage, dan blijft het opgestarte programma onder in de taakbalk "op en naar stuiteren", op dat moment werkt safari ook niet meer en is de ronddraaiende strandbal te zien.

CMD + tab + Q werkt niet om het programma te sluiten en ook linksboven op het apple logo en dan forceer stop werkt niet meer. Het enige wat wel werkt is de aan/uit knop inhouden totdat de laptop uitvalt en dan weer opnieuw opstarten.

Het probleem doet zich dan weer voor.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

OgWok

U.N.C.L.E.

Yosemity is nog niet "af", en je bent niet de enige met problemen. Schone installatie of upgrade?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OgWok schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:54:
Yosemity is nog niet "af", en je bent niet de enige met problemen. Schone installatie of upgrade?
Ik heb altijd een clean install gedaan, maar naar Yosemite een upgrade ivm tijdgebrek.

Als ik het met een clean install oplos doe ik dit uiteraard:p, maar dan zou ik wel graag willen weten of ik het hiermee oplos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

OgWok

U.N.C.L.E.

Het is te begrijpen dat je wil weten of een clean install het gaat oplossen. Ik weet het niet. Zelf heb ik de beste ervaringen met schone installaties (vandaar dat ik het ook vroeg).

Nu heb je een systeem wat behoorlijk brak is. De keus is natuurlijk aan jou. Je kan nog zoeken of er anderen zijn die dezelfde problemen ondervinden en een oplossing hebben voor het probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door OgWok op 10-02-2015 19:34 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een clean install gedaan en het probleem lijkt opgelost!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

OgWok schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:54:
Wat bedoel je met Yosemite is nog niet af?
Het is gewoon een public release :?
Pagina: 1