Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Dat is gewoon een speciaal kanaal, heeft niks met je tv te maken
. Hier op m'n open dvb-c zenders is het gewoon van plaats gewisseld met npo 1/2/3 HD ...
mn tv krijgt dat via de HDMI binnen als extra audio signal bij de npo 123 HD kanalenapis29 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:57:
Dat is gewoon een speciaal kanaal, heeft niks met je tv te maken. Hier op m'n open dvb-c zenders is het gewoon van plaats gewisseld met npo 1/2/3 HD ...
Bij Telfort is dat 701 702 703.
volgens Samsung handleiding is dit te regelen met "Tools" menu. en daar dit uit of aan te zetten maar
Maar alles staat daar "uit"
(AD/subt) knopje tussen stop en emanual)
Dus of er is nog een andere plek waar je iets in kan stellen of het moet in de source uitgeschakeld worden.
Het is gelukkig alleen bij de NPO HD dus mn escape is SD kijken totdat ik het opgelost heb.
Ik zou verwachten dat ik het bij de source kan schakelen maar daar kan ik niks vinden.
Mn oude tv (Wel hdmi geen smart) deed het niet dus het is iets als een alternatief audio kanaal dat "aan" gezet is en verwerkt word door de SmartTV.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Je moet naar de audio instellingen op je tefort tv receiver.
Welke? waar vind ik die?Hugo159 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:39:
Je moet naar de audio instellingen op je tefort tv receiver.
ben alle instellingen door gelopen geen audio keuzes te vinden.
Telfort ADSL? Hier met Vodafone glas oude stijl (= ook Telfort glas) zit het blijkbaar op 741-743 als HD zender, naast NPO1,2,3 HD+ op 001 t/m 3.
Dacht dat het op ook dvb-c was maar blijkbaar niet [de reden voor het omwisselen van 1,2,3 in HD naar posities 1-3], vond het alleen vreemd dat het beeld op 101 ineens zoveel slechter was dan via hdmi nu ik eraan terugdenk
Je tv kan idd niet de instellingen van een hdmi signaal aanpassen dus het moet in je kastje zitten of gewoon niet mogelijk.
Dacht dat het op ook dvb-c was maar blijkbaar niet [de reden voor het omwisselen van 1,2,3 in HD naar posities 1-3], vond het alleen vreemd dat het beeld op 101 ineens zoveel slechter was dan via hdmi nu ik eraan terugdenk
Je tv kan idd niet de instellingen van een hdmi signaal aanpassen dus het moet in je kastje zitten of gewoon niet mogelijk.
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 11-02-2015 00:23 ]
yep vdsl ITV
apart
zender kanaal 701 is npo 1 HD en 741 is ook npo 1 HD.
zender 743 is npo 3 is ook met ondertiteling audio. (tonight show)
Dus elke HD zender van NPO heeft dit.
apart
zender kanaal 701 is npo 1 HD en 741 is ook npo 1 HD.
zender 743 is npo 3 is ook met ondertiteling audio. (tonight show)
Dus elke HD zender van NPO heeft dit.
Pagina: 1